Gå til innhold

Logitech G15, hvordan er det?


Anbefalte innlegg

Jeg så på et Logitech G15 tastatur. Er det noen som har erfaring med dette tastaturet?

Er det en Gamers drøm?

Dette er første gang jeg ser et tastatur som er spesielt retter mot Gaming fra Logitech,

det er disse berømte G-knappene som gjør dette til en hver Gamer's drøm,

men hvordan fungerer de? (Hvordan gjør man egentlig noe sånt i det heletatt? Har aldri prøvd meg på noe sånt før, er det vanskelig?) Er de lette å bruke, er det vanskelig å koble macros i spill til disse knappene?

Tastaturet koster jo egentlig ikke så mye, og det følger jo ingen mus med, det er utrolig bra fordi jeg trenger ingen ekstra mus, og med de fleste gode tastaturene så følger det med mus som gjør at prisen blir 200-500 kr dyrere. Mens i dette tilfelet koster jo hele tastaturet bare 550kr!

 

Så hvordan er det? Hører at det har internasjonal (amerikans/engelsk) layout, altså ikke Æ, Ø eller Å. og knapper som ~, sitter på steder dem normalt ikke sitter på norsk layout tastaturer. Jeg er bare kjent med tastaturer med norsk layout, og hvordan blir det å skrive på norsk med et slikt tastatur? Hvor/hvordan for jeg Æ, Ø eller Å?

Men i neste alle tilfeller er jo det internasjonale best, XP Pro på engelsk er jo mye bedre en XP Pro Norsk, man for oppdateringer tidligere, og det er mindre BUG's, og det er bedre for programmerere. Det samme gjelder de fleste data ting, men om du bruker XP på engelsk eller på norsk er jo egentlig det samme, det er bare en vane sak. Er det også slik med tastatur?

 

EDIT:

 

Star Wars Galaxies her støtte for disse G-knappene, slik at jeg kan bruke dem i Galaxies?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkuratt kjøpt det og jeg får ikke Enter knappen til å fungere.

Numpad Enter fungerer fint, men vanlige Enter (den over shift), reagerer ikke, uansett om jeg er i game mode eller ikke.

 

Skal se om jeg ikke finner en løsning.

 

Forresten, noen som har vet om det finnes en LCD addon til BF2? eller vet om noen andre addons som kan være interessante?

 

Edit:

PC trengte bare å restartes etter jeg hadde installert driverne, så fungerte alt ordentlig :)

Endret av Icenor
Lenke til kommentar
Har akkuratt kjøpt det og jeg får ikke Enter knappen til å fungere.

Numpad Enter fungerer fint, men vanlige Enter (den over shift), reagerer ikke, uansett om jeg er i game mode eller ikke.

 

Skal se om jeg ikke finner en løsning.

 

Forresten, noen som har vet om det finnes en LCD addon til BF2? eller vet om noen andre addons som kan være interessante?

 

Edit:

PC trengte bare å restartes etter jeg hadde installert driverne, så fungerte alt ordentlig :)

5679180[/snapback]

 

Samme problem hadde jeg. Tok bare ut USB kontakten og satte den inn igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...