Gå til innhold

Finne igjen tapt data på HD?


zeox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er dette mulig? HD'en min kræsjet i går, og jeg mistet noen viktige filer som jeg gjerne skulle hatt tilbake.

Jeg ser da etter et program, eller lignende. hvis jeg må så langt som til en butikk for å fikse det, driter jeg i det.

 

takk.

5663483[/snapback]

 

 

Hvis HD din er ødelagt, må du jo ha en ny HD uansett. Finnes ikke noe program som kan få en HD til å funke igjen, da snakker vi om ren magi.

Hvis HD ikke spinner rundt ved korrekt tilkopling, så betyr det at den er død. Levér den inn til firma som har spesialisert seg på data gjenoppretting fra defekte HD.

Hvis du tror det er håp om at HD bare har software problem, skaff deg en HD, installer OS på den og hent ut data fra den andre HD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
du kan prøve programmet "get data back"

 

http://www.runtime.org/

 

Koster 20$ eller du kan kjøre 30 dager evaluering...

 

Lykke til :-)

5663561[/snapback]

 

Støtter den, GDB for FAT/NTFS er genialt og funket for meg når jeg mistet nærmere 200GB data..fikk tilbake rundt 75-85%, hovedsakelig fordi jeg gjorde henteoperasjonen kort tid etter uhellet. Husk at du kan ikke få hentet ut data med Get data back uten å registrere det, men du kan få se hvilke filer den finner/er mulig å hente tilbake.

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...