Gå til innhold

En kan drepe for mindre....


normal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

foreslår at du tar en titt på retningslinjene angående emnefelt - så kanskje, bare KANSKJE får du litt bedre og mer seriøs respons? (da slipper du iallefall denne meldingen i HVER post du setter opp med upassende emne).

 

Lykke til neste gang, og delta gjerne i håpet om at hardware.no èn dag blir fri for dårlig emnefelt.

Lenke til kommentar

SineTwo:

 

DAMN, kunne ikke sagt det bedre selv :smile:

Det er så kjipt å se på siste meldinger og se masse "Hjelp" "gjett hva som skjedde" "hva tror dere er feil?" "hvordan gjør jeg dette" "har et kjempeproblem" "kan noen hjelpe meg" osv.

 

Forslag til bra emne:

 

"DVD-Rom har innvirking på onboard c-media på Chaintech APOGEE hk"

Lenke til kommentar

Dere er noe av det mest kjipe folket jeg har vært bort i :sad:

Klart normal er sur pga noe fuck med hans kort ...

Og man har da får svarte lov og bli litt sur og gretten uten att de dukker opp en masse såkalte "snille" gutter og ikke gidder hjelpe han en gang da de "snille" gutta ( eller kjærringer)ikke forstår frustrasjonen men er mere opptatt av tull og tøys ...

 

Jaja normal , du er faktisk normal og reagerer som mange av oss normale gjør når vi får noe som vi har gledet oss til og så det noe fuck med tingene :sad:

 

Det eneste jeg kan råde deg til er og ta kontakt med selger av kortet eller prøve ett lydkort i og se o,m det blir likedan da ...

Vennlig hilsen Jalla :smile:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-20 01:15 ]

Lenke til kommentar
Quote:


Jalla Karlsen skrev (2002-09-20 01:13):


Dere er noe av det mest kjipe folket jeg har vært bort i :sad:

Klart normal er sur pga noe fuck med hans kort ...

Og man har da får svarte lov og bli litt sur og gretten uten att de dukker opp en masse såkalte "snille" gutter og ikke gidder hjelpe han en gang da de "snille" gutta ( eller kjærringer)ikke forstår frustrasjonen men er mere opptatt av tull og tøys ...


Jaja normal , du er faktisk normal og reagerer som mange av oss normale gjør når vi får noe som vi har gledet oss til og så det noe fuck med tingene :sad:


Det eneste jeg kan råde deg til er og ta kontakt med selger av kortet eller prøve ett lydkort i og se o,m det blir likedan da ...

Vennlig hilsen Jalla :smile:



[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-20 01:15 ]


Det er helt greit at han er sur og sint, Men for alldel så kan han holde det for seg selv. Hvorfor må han skrive det som han tenker, Er ikke morsomt lese stoff det som han skrev. :roll:
Lenke til kommentar

det er ikke en "rør greie" som lager lyd nei. det var på et aopen kort hvis jeg ikke husker feil.

Dette er C-media chip

 

men jeg har funnet ut en ting. støyen ser ut til å oppstå bare når jeg bruker C-BOX'en. Se her:

 

http://www.chaintech.dk/dk/products/SOCKA/7vjl.asp

 

det er et rack i 3.5" format som jeg kan bruke til å koble til usb HEADSET og mikrofon i front. ledningen fram til denne går tvers over hovedkortet, en flatkabel lik harddiskkabel med ferre ledere.

 

AHA, perfekt offer for støy eller?

 

Noen forslag på hvordan jeg kan skjerme denne?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 00:28, skrev normal:

Sitter her og har akkurat fått mitt Chaintech APOGEE 7vjl kt33 HK. Når DVDROM spinner opp får dette innvirkning på lydkortet (onboard c-media)


Hva gjør jeg nå da?


(det MÅTTE jo være NOE
:mad:
)


 

Så disable det søplelydkortet da! ... integrerte lydkort er no dritt uansett! ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...