Gå til innhold

G5 eller Copperhead...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette for et spørsmål egentlig?

Hvis du leser tester, så vet du at ingen mus er i nærheten av Logitech G5 innen respons, glide ferdigheter osv...

Den er det desiert beste som er laget til nå!

Den eneste som kan gi den en liten utfordring er dens trådløse bror: Logitech G7.

 

Les tester, og du ville ikke spurt om dette engang.

Har prøvd både G5, G7, MX1000, Razor og flere, og det er helt sant, ingen er i nærheten av G5! Den er helt super! Har allrede bestillt meg enn, skal bytte ut min MX1000 med en G5 + SteelPad 5L musematte.

Lenke til kommentar
Hva er dette for et spørsmål egentlig?

Hvis du leser tester, så vet du at ingen mus er i nærheten av Logitech G5 innen respons, glide ferdigheter osv...

Den er det desiert beste som er laget til nå!

Den eneste som kan gi den en liten utfordring er dens trådløse bror: Logitech G7.

 

Les tester, og du ville ikke spurt om dette engang.

Har prøvd både G5, G7, MX1000, Razor og flere, og det er helt sant, ingen er i nærheten av G5! Den er helt super!

5675120[/snapback]

Det er din mening. Copperhead til meg, takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg tok dette valget på mandags kvelden jeg. Det ble en Razer Copperhead til meg.

Til de som lurer... Jeg hadde en MX518 før jeg kjøpte Razeren. Denne tar broren min gleden av å overta.

Lenke til kommentar

Og du selger'n ikke? :ohmy: Uansett liker jeg Razer og Logitech sine mer utfyllende mus. Har både en Razer Diamondback og en trådløs MX700 slik at jeg kan bytte om etter hva jeg driver på med. Razer'n til gaming, grafikk og annet presisjonsarbeid og MX700 til generell surfing og kontorarbeid.

Det er litt smak og behag, men siden Razer'n er så lav synes jeg den passer bedre til gaming.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Og du selger'n ikke? :ohmy: Uansett liker jeg Razer og Logitech sine mer utfyllende mus. Har både en Razer Diamondback og en trådløs MX700 slik at jeg kan bytte om etter hva jeg driver på med. Razer'n til gaming, grafikk og annet presisjonsarbeid og MX700 til generell surfing og kontorarbeid.

Det er litt smak og behag, men siden Razer'n er så lav synes jeg den passer bedre til gaming.

5703732[/snapback]

 

Han fikk min MX518 og jeg fikk til gjengjeld hans gamle MX510 + 100Kr. MX510en og en gammel funk matte jeg hadde liggende er nå solgt for den ringe pris av 300kr til en bekjent. Grunnen til denne lave prisen er jo at han tross alt er en bekjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...