Gå til innhold

Episode One spillbar uten Half-Life 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet
synes dette vart dyrt for så få timer spillt :)

5665682[/snapback]

Som det står i artikkelen:

Som nevnt tidligere kommer Half-Life 2: Episode One til å inneholde mellom fire og seks timers gameplay, men selv om dette høres lite ut i forhold til originalspillet (og vanlige spill på markedet), forteller Doug Lombardi at disse vil være "rikere" på kvalitetsinnhold enn Half-Life 2 var.

Dette høyres ut som standard PR-snakk, så det beste er nok å vente og sjå kva kor mykje moro vi får for pengane.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette høyres ut som standard PR-snakk, så det beste er nok å vente og sjå kva kor mykje moro vi får for pengane.

5665775[/snapback]

Tror det blir bra jeg. :)

Skrevet

Gikk jo gjennom hl2 på 10 timer, så om dette blir 4 timer spilling for meg er jeg rimelig fornøyd, håper de kjører opp maskinkravene litt så det blir som i lostcoast og ikke bare vanlig hdr som i hl2

Skrevet

4-6 timer, tja, dei sa HL2 var 30 timer og eg gjor det på ca 8 timer. Då trur eg det varer knapt 1-2 timer. Ergo altfor dyrt, finnes kjekke gratis single player brett.

Skrevet

Brukte ca 16 timer på HL2, noe jeg syns er en meget passende lengde. 4-6 timer høres greit ut til en ok pris, og spesielt hvis PR-snakket er mer enn bare.. ja.. PR-snakk.

Skrevet

Syns ikke det er så ille å betale 20$ for flere timer med bra og interaktiv underholdning, i forhold til å kjøpe en CD med kanskje et kvarter bra musikk, eller tre halvlitere på byen... Og det blir jo litt feil å syte over en hundrelapp eller to for et spill når man har brukt 10-15000 for en bra spille-PC nettopp for å kunne kjøre slike spill optimalt...

Skrevet

Trist at Valve også har funnet ein måte å tene gode pengar ved å utvide sin ferdig genererte grafikkmotor, eg hadde håpt på lågare pris eller meir speletid.

Genialt av dei då, å komme med eit par timar speletid no og då for å pirre oss, så dei fleste vil betale $20 for neste episode.

Sett at dei lagar 5 episodar vil dette koste $130 (HL2 inkl).

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...