Gå til innhold

Sveising av plexi/acryl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den linken der hadde vært til stor hjelp hvis jeg ikke allerede hadde kjøpt 2 komponent transparent epoxylim :thumup:

 

Men uansett takk skal du ha :)

5720288[/snapback]

 

Bare høggeli' som de sier på Toten.

 

Har du limt plexi med det limet ditt? Ble det i tilfelle usynlig? Og hvilket merke/fabrikat kjøpte du?

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Lenke til kommentar

Bare høggeli' som de sier på Toten.

 

Har du limt plexi med det limet ditt? Ble det i tilfelle usynlig? Og hvilket merke/fabrikat kjøpte du?

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

5720311[/snapback]

 

Når i granskauen byntte vi å si dæ?

5720764[/snapback]

 

Ælle veit da atte høggera har sagt dæ i ælle år!

:!:

 

Han Derre

Lenke til kommentar

Bare høggeli' som de sier på Toten.

 

Har du limt plexi med det limet ditt? Ble det i tilfelle usynlig? Og hvilket merke/fabrikat kjøpte du?

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

5720311[/snapback]

 

Når i granskauen byntte vi å si dæ?

5720764[/snapback]

 

Ælle veit da atte høggera har sagt dæ i ælle år!

:!:

 

Han Derre

5720785[/snapback]

Je vil å vara mæ :p Kjæm itte fra Toten, men har slækt der å greier;p

 

[/OT]

 

Mye nyttig der Han Derre, fristende med flytende Acryl :)

Lenke til kommentar

Var forresten innom Chlas'ern i sta og så de hadde 2-komponent acrylbasert lim der også som så lovende ut. I sprøytene så den glassklar ut, men du vet "Jeg bare jobber her jeg, åssen kan jeg vite om den reagerer kjemisk med ABS eller acrylplast da?".

 

Må undersøke den litt nærmere i morra og sende en forespørsel til produsenten tenker jeg. Kosta bare 79,- for 100ml (Plastic Padding).

 

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar
Var forresten innom Chlas'ern i sta og så de hadde 2-komponent acrylbasert lim der også som så lovende ut. I sprøytene så den glassklar ut, men du vet "Jeg bare jobber her jeg, åssen kan jeg vite om den reagerer kjemisk med ABS eller acrylplast da?".

 

Må undersøke den litt nærmere i morra og sende en forespørsel til produsenten tenker jeg. Kosta bare 79,- for 100ml (Plastic Padding).

 

Han Derre

5721871[/snapback]

Ååh, så standarsvar det der! Selgere i butikker o.l. burde ta en titt på hver _eneste_ vare de har å bli kjent med den ( :p ), da kan de kanskje hjelpe folk i steden for å si de skal kjøpe den fordi det er de som selger det og alt deres er topp kvalitet^^

Lenke til kommentar
Var forresten innom Chlas'ern i sta og så de hadde 2-komponent acrylbasert lim der også som så lovende ut. I sprøytene så den glassklar ut, men du vet "Jeg bare jobber her jeg, åssen kan jeg vite om den reagerer kjemisk med ABS eller acrylplast da?".

 

Må undersøke den litt nærmere i morra og sende en forespørsel til produsenten tenker jeg. Kosta bare 79,- for 100ml (Plastic Padding).

 

Han Derre

5721871[/snapback]

Ååh, så standarsvar det der! Selgere i butikker o.l. burde ta en titt på hver _eneste_ vare de har å bli kjent med den ( :p ), da kan de kanskje hjelpe folk i steden for å si de skal kjøpe den fordi det er de som selger det og alt deres er topp kvalitet^^

5721899[/snapback]

 

Det irriterer meg så grenseløst å bli møtt av "Medarbeidere" med null kunnskap. Men det er nå heldigvis en del bedrifter som har spesialisert seg på forming av thermoplast her i Fredrikstad, bl.a. disse:

 

http://www.plexx.no/

 

og

 

http://www.plastkomp.no/index1.htm

 

Tipper jeg kan få noen tips av de når det gjelder hva som ikke bør brukes av lim for å få et bra resultat. Og jeg lover å holde dere oppdatert!

 

Hold oss oppdatert da P-in-P når det gjelder resultatet da (angående neste post assa...).

:thumbup:

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Endret av Han Derre
Lenke til kommentar
Den linken der hadde vært til stor hjelp hvis jeg ikke allerede hadde kjøpt 2 komponent transparent epoxylim :thumup:

 

Men uansett takk skal du ha :)

5720288[/snapback]

 

Bare høggeli' som de sier på Toten.

 

Har du limt plexi med det limet ditt? Ble det i tilfelle usynlig? Og hvilket merke/fabrikat kjøpte du?

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

5720311[/snapback]

 

Nei, jeg er en latsabb så jeg har ikke kommet igang enda + at jeg driver med et annet prosjekt i tillegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...