Mister Awesome Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 hei. jeg har akkurat innstallert flåklypa spille for å gjenskape gamle minner men når jeg skal starte det opp så kommer feilmeldingen "Error Z0001: Internal error". vet noen hva det kan være?
Shaper^ Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Kan være at spille(T) ikke er XP kompatibelt, eller at det er skader på cden slik at du ikke får installert eller kjørt spille(T).
Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvis spillet ikke er Kompatibelt kan du høyre klikke på ikone så skal man kunne velge hvilket kompitabel modus man skal kjøre spillet i, prøv noe annet der.
Matsemann Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Eller kombitabilitetsmodus? (eller hva det heter ) Du høyreklikker på snarveien til spillet, velger egenskaper og så det vanskelige ordet EDIT: Nei nei nei, hele 1min for treigt.... Sånn går det med vanskelige ord Endret 24. februar 2006 av matsemann1
Mister Awesome Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 jeg har prøvd alt dere sier, men funke vil det ikke.
zacka Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Dette er en kjent feil. Alle som har Servicepack 2 installert får denne feilmeldingen. Du kan legge in denne patchen: http://www.caprino.no/nb/fgpgame.asp?hjelp.html Har en kollega som hadde samme problemet
senios Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg hadde samme problemet og fikset det med å laste ned filen fra Caprinos side. Det går fint å spille, men jeg har problemer med grafikken: av og til blinking og et mørkt "slør" over hele skjermen. Tar gjerne mot tips om noen har opplevd det samme og har funnet en løsning.
Tinmar Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Eller kombitabilitetsmodus? (eller hva det heter )Du høyreklikker på snarveien til spillet, velger egenskaper og så det vanskelige ordet EDIT: Nei nei nei, hele 1min for treigt.... Sånn går det med vanskelige ord 5659152[/snapback] Tror det heter kompatibilitetsmodus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå