Sponis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg liker veldig godt de nye talentsene, ikke bare er de gode, men også veldig balanserte imo. De veldig gode talentsene er plasser lengst nede og derfor er det umulig å få. Selvsagt ser det jo veldig imba ut nå, men man må huske på det på ingen måte er mulig å ha mer enn 51 talent points. 5658333[/snapback] Men priest blir fortsatt buffet, noe som er sjokkerende for mange som hadde ventet en gedigen nerf. Endret 24. februar 2006 av Goz
akristina92 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Stakkars, stakkars warriors. Jeg hadde ikke nubbsjangs mot en level 56 shadowpriest(jeg er 60, ikke så veldig bra gear, da), og nå...
olegunnaro Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Stakkars, stakkars warriors. Jeg hadde ikke nubbsjangs mot en level 56 shadowpriest(jeg er 60, ikke så veldig bra gear, da), og nå... 5658728[/snapback] hihi, bare si navnet på warrioren din, så skal jeg passe på å ganke deg ekstra mye Endret 24. februar 2006 av Gwaihir Vindherre
Arve Systad Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Fullstendig misplassert Spiritual Healing. Ødelegger heile speccen min at den er der, faktisk. Ville heller beholdt dagens Holy Tree, og bytta ut shadow og discipline-trea med dei nye. Endret 24. februar 2006 av Arve Systad
Canute Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Fullstendig misplassert Spiritual Healing. 5658850[/snapback] Helt enig med at Spiritual Healing er feilplassert. Man kan ikke lenger ha Mental Strenght og Spritual Healing, pft!
Glipp Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 håper for all del de IKKE fu*ker opp shadows delen.. skal bli shadows priest selv så bare lvl 15 enda da men hehe.
olegunnaro Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) håper for all del de IKKE fu*ker opp shadows delen.. skal bli shadows priest selv så bare lvl 15 enda da men hehe. 5658990[/snapback] Jeg synes egentlig at shadow delen er bedre og de første tallentene i disc ser også bra ut (wand spec ). Nå har ikke jeg studert hele Disc og Holy treet enda, men i alle fall shadow treet og den første delen av Disc blitt bedre (har ikke sett så mye på disc da, men resten av treet er vell bra også regner jeg med) edit: noen som vet når test-serverne kommer? Endret 24. februar 2006 av Gwaihir Vindherre
Jørgen Sørheim Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ja, wand som tier 1 i Disc er ypperlig, og gjør det enklere for lowbies å utforske Disc. Tier 1 som de er nå, føles egentlig ganske bortkastet (selv om stunresist er finfine greier). At weakened soul-debuffen blir 15 sekunder som standard, og skjoldet blir sterkere, er glimrende. Imp. VE var også et veldig fint tillegg. Fra 20% til 30% tror jeg vil gjøre det lettere for shadowpriester å bli med i raids. Moonwell virker genialt for melee-dps i raids. Manakostnaden er ubetydelig (iallefall de 225 som står oppført @lvl40), og lar priesten fokusere på MT. Eneste jeg lurer på der, er om effekten er channeled (at man må holde på moonwellen ala summoning), eller om man bare høyreklikker og får en buff ala Renew. Og om dots regnes som "attacks". Ser dog ikke helt hvor mye den kommer til å bli brukt i 5-manns-instancer.
olegunnaro Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Noen som har begynt å tenke på build enda? Her er det jeg sansynligvis skal gå for: Discipline Talents - 13 points Wand Specialization rank 5/5 Improved Power Word: Fortitude rank 2/2 Improved Power Word: Shield rank 3/3 Martyrdom rank 2/2 Inner Focus rank 1/1 Holy Talents - 0 points Shadow Talents - 38 points Blackout rank 5/5 Shadow Affinity rank 0/3 Improved Shadow Word: Pain rank 2/2 Shadow Focus rank 5/5 Improved Psychic Scream rank 2/2 Improved Mind Blast rank 5/5 Mind Flay rank 1/1 Shadow Reach rank 3/3 Shadow Weaving rank 5/5 Silence rank 1/1 Vampiric Embrace rank 1/1 Improved Vampiric Embrace rank 2/2 Darkness rank 5/5 Shadowform rank 1/1 Dette er da for PvP og farming, og som DMG dealer når jeg drar i instance. ( JA jeg får gjøre skade i instancer, men vi tar ikke større instancer enn UBRS da) Endret 24. februar 2006 av Gwaihir Vindherre
Agla Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Helt alvorlig så ser de helt fabelaktige ut. Jeg har fundert over en haug med forskjellige builds, både PvE og PvP, og jeg gleder meg stort!
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 http://wow-europe.com/en/info/underdev/1p1...st/talents.html Den builden skal jeg ha tror jeg, egentlig helt lik den jeg har nå, eneste forskjellen er Vampiric Embrace.
Venerable Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Aiaiaiai. Ble nesten litt giret på å begynne litt igjen. Spørs om de fremdeles har characterene mine da. Er en stund siden jeg sluttet å spille
3xp3rt Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hvordan klarer dere og si at priest's burde blitt nerfa? Priest er den classen som har minst spells for og komme seg unna/overleve i pvp, noe de ikke fikk noe mer av og det var bare weird. Priest hadde så sugen dmg i holy at det gjorde vondt. Endret 25. februar 2006 av 3xp3rt
Jørgen Sørheim Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jaja, men de som sutrer har nok møtt på en UD shadowpriest med en del +dmg/crit-gear og trinkets, og da er jo sutringen litt forståelig.
Sponis Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Jeg skjønner sutringen jeg, jeg er en UD Shadow Priest med fult +dmg gear, og jeg trenger nesten ikke løfte en finger for å ta feks rogues. Er heller ikke en eneste klasse jeg taper mot. Endret 25. februar 2006 av Goz
olegunnaro Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg skjønner sutringen jeg, jeg er en UD Shadow Priest med fult +dmg gear, og jeg trenger nesten ikke løfte en finger for å ta feks rogues. Er heller ikke en eneste klasse jeg taper mot. 5662577[/snapback] Vær glad dere ikke har shamans mot dere... taper nesten hver gang mot shamans, en mot en da.
Icywiz Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Vær glad dere ikke har shamans mot dere... taper nesten hver gang mot shamans, en mot en da. Synes ikke shamans er så vanskelige 1on1 egentlig når jeg spiller på priesten min. Men magen min derimot :S Nerf shammys.
Loeve Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Har aldri problemer med å ta mages i PvP med presten min, har faktisk mest problem med paladins.
olegunnaro Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Mages er lett, men 2 mages mot en prest er ikke lett, går greit med andre klasser (ikke shaman da ) men 2 mages har jeg store problemer med. De sheeper meg, bruker en av de der IMBA angrepene med lang caste tid og tar meg før jeg får gjort noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå