Gå til innhold

ødelagt geforce skjermkort


venomzorg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oj... Det så ikke bra ut...

Jeg har en god, og en dårlig nyhet til deg. Den gode er at påskeegg fra freia smaker innmari godt, så kan du jo gjette hva den dårlige er...

Gjorde du noe spesielt da kortet tok kvelden?

5650604[/snapback]

 

 

det jeg gjorde var å åpne pakken med kortet og sette det i maskinen (ikke nytt så klart) så er vel svindlet :no:

Lenke til kommentar
Sett dette før, faktisk, med et 9800pro kort. Etter en del restarter (eller var det av/på?) gikk alt greit

5651634[/snapback]

 

Ifølge sannsynelighets-matematikken kan du få hva som helst til å skje bare du prøver nok antall ganger. :)

 

Men fra spøk til alvor; I det nederste bildet ser det jo ut til at BIOS sekvensen går greit. Men booter den Windows når den er slik som i nederste bildet?

Lenke til kommentar

Er det originalviften som er montert på kortet eller er den byttet ut med en annen?

 

Hadde et lignende problem med et radeon 9800 pro kort der jeg monterte en zalman vifte. Skjermen så ikke så dårlig ut, men ikke langt fra. Fant da ut at viften ikke satt helt inntil gpu'en. Etter at dette ble rettet så var bildet helt ok.

Endret av toeg
Lenke til kommentar
Er det originalviften som er montert på kortet eller er den byttet ut med en annen?

 

Hadde et lignende problem med et radeon 9800 pro kort der jeg monterte en zalman vifte. Skjermen så ikke så dårlig ut, men ikke langt fra. Fant da ut at viften ikke satt helt inntil gpu'en. Etter at dette ble rettet så var bildet helt ok.

5657733[/snapback]

 

 

orginal :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...