different Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Lurer på om det krever at man har tier 0 settet (Feks Valor, Shadowcraft) for og "oppgradere" til de nye settene...?
.Marcus Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Det sies så Edit: det ble AKKURAT 14 tegn Endret 22. februar 2006 av Hubman
genetex Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Dette vil innebære en del grinding etter de tier 0 settene. Så ja, vil passe blizzard sin stil perfect.
different Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Det sies så Edit: det ble AKKURAT 14 tegn 5650418[/snapback] Men du er usikker? For jeg gidder IKKE og farme tier 0 av alle ting
StarGazer Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nei, du trenger ikke tier 0 for å få det nye settet.
different Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Nei, du trenger ikke tier 0 for å få det nye settet. 5650636[/snapback] Har du en kilde?
Nikkor Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Håper ikke det, jeg har vendora alle tier0 itemsa mine.
Vandahl Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) wohoo! da bli det lav lvl instance speed runs igjen **lav lvl = strat, scholo, ubrs Endret 23. februar 2006 av Vandahl
elf_man Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 wohoo! da bli det lav lvl instance speed runs igjen **lav lvl = strat, scholo, ubrs 5651150[/snapback] Jah, Scholo/Strat & UBRS er jo "lav" lvl.... Fått med deg ting du? Hehe. Finnes ikke høyere 5-man instance enn Strat/Scholo, og det er fortsatt bare gode guild som tar 5-man UBRS...
FJERNET111 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 hmm har jo solgt hele wildheart skiten, så jeg håpet jo at jeg slapp å farme det på nytt. Et annet spørsmål... noen som vet om jeg, som druid, kan få mage settet?
henrik_s Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Tviler på at du kan det oppgraderte tier0 <sett inn annen klasse enn druid>-settet. Men magister er det fritt fram for
FJERNET111 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Tviler på at du kan det oppgraderte tier0 <sett inn annen klasse enn druid>-settet. Men magister er det fritt fram for 5652955[/snapback] jaja da får jeg vel bare by på mer ikke-classbound ting i MC, BWL, ZG, AQ20/40. Noen som ble litt hissige når jeg fikk meg mana igniting cord men men, de kunne bydd de også
gamer73 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Trodde det var meningen at det nye tier (0.5) settet skulle bli enklere for casual gamers å oppnå. Da blir det litt teit om man må gjøre akkurat det samme som når man grinder etter tier 0 settene. Jeg vil håpe at det blir enklere å få tak på tier 0.5. Jeg håper at man til og med kan soloe noen av set-items i form av quester. Og at man maks trenger et 5-mans party for å skaffe "den hardeste delen" liksom. Selv komplett valor sett er ikke bare bare for en deltidsspiller å skaffe seg i wow nå om dagen. Jeg gav mer elelr mindre opp etter 4 deler. Mest pga at jeg viste at det ville bli stress og når man først får det rette party så er det bare en 10-15% sjanse for drop. Håper at det nye settet blir mer forutsigbart å få tak på. Dvs at man vet at man får det om man legger inn la oss si 20 timer wow. Med 20 timer wow nå er man ikke garantert noe som helst av tier 0 set-items. Dette er grunnen til at jeg har valgt å gå for pvp armor. der tiden man putter inn nesten garanterer deg dem itemsa man er ute etter. Jeg liker ikke at ting blir overlatt til tilfeldigheter.
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Etter det jeg har hørt/lest så skal det være mulig å soloe etter en av epic delene, mens den vanskeligste delen å få tak i (mest sannsynlig chest) må man gjøre UBRS for å få tak i. Mulig også at Valor, Wildheart, Dreadmist etc... fases ut av spillet siden mange bosser for nye loottables i 1.10 (også etter det jeg har hørt).
wonnim Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Trodde det var meningen at det nye tier (0.5) settet skulle bli enklere for casual gamers å oppnå. Da blir det litt teit om man må gjøre akkurat det samme som når man grinder etter tier 0 settene. Jeg vil håpe at det blir enklere å få tak på tier 0.5. Jeg håper at man til og med kan soloe noen av set-items i form av quester. Og at man maks trenger et 5-mans party for å skaffe "den hardeste delen" liksom. Selv komplett valor sett er ikke bare bare for en deltidsspiller å skaffe seg i wow nå om dagen. Jeg gav mer elelr mindre opp etter 4 deler. Mest pga at jeg viste at det ville bli stress og når man først får det rette party så er det bare en 10-15% sjanse for drop. Håper at det nye settet blir mer forutsigbart å få tak på. Dvs at man vet at man får det om man legger inn la oss si 20 timer wow. Med 20 timer wow nå er man ikke garantert noe som helst av tier 0 set-items. Dette er grunnen til at jeg har valgt å gå for pvp armor. der tiden man putter inn nesten garanterer deg dem itemsa man er ute etter. Jeg liker ikke at ting blir overlatt til tilfeldigheter. 5657238[/snapback] hadde blitt litt for dumt om man garantert hadde hatt et set etter ~20 timer med farming. da kunne jo _alle_ få det i løpet av notime. litt tid må det bli lagt ned for å få bra ting..
gamer73 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 hadde blitt litt for dumt om man garantert hadde hatt et set etter ~20 timer med farming. da kunne jo _alle_ få det i løpet av notime. litt tid må det bli lagt ned for å få bra ting.. Joa..tid! Men etter 300 timer played wow etter man når 60 er man ikke garantert en eneste tier 0 item. Det er dette jeg ikke liker. litt mer forutsigbarhet er ønskelig. Og det ser ut som at det kommer:)
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Men du må da skjønne at vist det skal ta 20 timer, også er du sikret fult sett, så ville alle ha det settet etter en kort stund, og det er vel ikke meningen.
wonnim Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Men du må da skjønne at vist det skal ta 20 timer, også er du sikret fult sett, så ville alle ha det settet etter en kort stund, og det er vel ikke meningen. 5657983[/snapback] nettopp.
gamer73 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 vel vel mye kan menes om emne, men jeg syntes at tier 0 settet burde vært premie for å ha kommet seg til lvl 60. Så kan tier 1 or 2 være for harcore'ere. Det er denne "premien" jeg håper vi får se med tier 1.10 Lettere å skaffe enn valor (tier 0) blir den helst sikkert uansett og takk og pris for det.
Jørgen Sørheim Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hehe, tier 0 kunne godt ha vært gitt bort, så og si alle er temmelig middelmådige. Enhancement-shamaner har det godt i Beaststalker-settet, men ellers finnes det betraktelig bedre saker i lowbie-instancer (hø hø) som DM, Strat, *BRS og Scholo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå