Gå til innhold

Alle badges på expert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurte på om det er en spiller i hele verden på bf2 som har klart alle badges på expert?? jeg ser at ingen av de topp 10 players har det, og da er det heller ingen generalgrader utgitt heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett noen.

Den som kanskje er nærmest er en som går under navnet kromkakejern.

Han/hun/det(?) har stort sett alle expert badges, bortsett fra transport badgene (air, armor, transport etc) som er veteran, og mangler ca 700 timer effektiv spilletid for expert på disse :D.

EDIT: Var å sjekket kravene for generalgradene, og slik jeg ser det vil det ikke være en eneste Major General i spillet. For har du klart dette kravet, har du garantert over 200 000 poeng, og da forfremmes du til Lieutenant General.

Jeg mener også de skulle ha byttet om kravene for Brigadier General og Major General. Expert combat badgene er tross alt lettere enn alle "transportbadgene".

Endret av _MrMilo_
Skrevet

Klarer ikke å dy meg - det er 223 dager siden kromkakejern fikk BF2. Det gir et snitt på over 6 timer og 50 minutter HVER dager siden 15. juli. Hvis det ikke er flere som spiller på den kontoen så har vedkommede et alvorlig problem.

Men litt on-topic, det er ganske taktisk smart av EA å sette kravene såpass høyt, da det gir spillere med tvangstanker eller "statshorer" incentiver til å fortsette å spille. I tilleggspakkene inngår dessuten flere medaljer og samme statistikk som for BF2.

Skrevet (endret)
Jeg har spilt mot kromkakejern. Han\hun er vannvittig god.

5651751[/snapback]

Hehe, med nesten 50 timer (public)spilling i uka er dette godt over det som kan regnes som en "fulltidsjobb" for vedkommende. Prøv å gjør en fulltidsjobb ut av din egen spilling så kan du nok konkurrere. ;)

Endret av Vice
Skrevet

Tror man trygt kan konkludere med at det er en "han", ettersom ingen jenter ville kastet bort så mye tid for å få seg rank i BF2.

Skrevet

Har spillt litt med ham, og han var vanvittig god med TV-misilet før patchen kom.

Typisk 5 kils i slengen. :thumbup:

Han sutrer litt nå som heliene ikke lengre er flygende tankser, men er fortsatt veldig god.

Bra på bakken også foresten.

Skrevet

Har da spilt sammen med Kromkake i heli og litt tafsing jeg. Er da god men hovedgrunnen er vel at han spiller 5 timer om dagen. SPM og K:D er ikke altfor høye, jeg har 2.23 i K:D mens kromkake har 2.023. SPM på 2.27 er heller ikke altfor mye. Jeg har 1.9 men jeg idler jo mens jeg spiser osv. :p

Skrevet

^^

Hehe, må innrømme at jeg har begynt med det samme. Hvis det er et kjøretøy i nærheten tar jeg det, hvis ingen ledige tar jeg nærmeste ledige mg/tow. Og om 1400 timer er saken biff :D :D :D

Skrevet
Kromkake har jo begynt å idle mg og aa. :!:

Han jakter på bagdene og må ha spilletid i dei. ;)

5680224[/snapback]

Jeg har merket det. :p Sitter alltid i AA public.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...