Gå til innhold

HD slettet under install, men ikke formatert..


eLang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min far greide på ett eller annet vis å slette hd'en, (ble ikke formatert)

5648929[/snapback]

 

 

Hvordan i hælvete er det mulig? Slette HD, men allikevel ikke formatere. Trodde det var det samme jeg. Uansett, tror det er gode muligheter for å gjenopprette all data tilbake. Gjorde det selv engang, husker bare ikke hva det programmet het. Bare søk på google.

Lenke til kommentar
Min far greide på ett eller annet vis å slette hd'en, (ble ikke formatert) under ett forsøk på å reinstallere Windows xp. Trur han avbrøt installasjonen…

 

Hvilket program er best, og enklest til å gjenopprette slettede/formaterte filer/disker?

5648929[/snapback]

 

Jeg har alltid brukt GetDataBack og har fungert VELDIG bra for min del, har vel i alle tilfeller fått all data tilbake. Bare pass på at du ikke kopierer noe nytt på disken før du forsøker å hente data ut igjen selvsagt...

Lenke til kommentar
ikke vet jeg.. :)  Han får beskjed om at han må formatere den når han setter den i en annen pc. Kommer ikke inn på disken.

5649408[/snapback]

 

Klarer han ikke å starte windows fra en PC med disken tilkoblet? Dersom han kommer inn i windows med disken tilkoblet, så burde GetDataBack klare å lokalisere disken til toss for så å hente ut dataen. Skal ikke si for sikkert ettersom jeg ikke er noen guru på dette området, vet bare at det har funket for meg og min situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...