Gå til innhold

Hvordan kunne bruke Øks og skjold samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan kunne bruke Øks og skjold samtidig? For når jeg setter shield på shield iconet i character boksen © så forsvinner øksa mi og jeg kan ikke bruke den. Åssen får jeg til dette?

Endret av hansmatrin83
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tips fra meg: Når du skal spør om noe, spør fint og ikke skriv feks. "CAN ANYONE HELP ME !?!?!?!111".

5648116[/snapback]

Hold deg borte fra Caps Lock tasten i det hele tatt :)

Skrevet
Hvordan kunne bruke Øks og skjold samtidig? For når jeg setter shield på shield iconet i character boksen © så forsvinner øksa mi og jeg kan ikke bruke den. Åssen får jeg til dette?

5647948[/snapback]

Du kan ikke bruke 2 hånds øks + skjold samtidig.. Du må finne en øks som går an å bruke med 1 hånd.

Skrevet

Mest sannsynelig som en annen har skrevet her.

Du prøver å bruke two hander samtidig som med skjold. Det går ikke :)

Du må finne deg et våpen som er one hander for å få brukt skjold.

Skrevet

Ok takk for hjelpen. Men jeg har et annet spørmål også! Hvordan får jeg bruk pil og bue. Jeg kjøpte meg en bue og noen piler, og satte bil og bua på der de skal være i character boksen, men når jeg prøver å bruke pil og bue skjer det ikke no?

Skrevet

Hvis du ikke har skillen Shoot Bow må du kjøpe den hos en weaponmaster i en av hovedbyene. Spør en vakt etter Weaponmaster. Hvis du ikke finner shoot bow skillen hos ham, spør ham hva andre weaponmastere kan lære. Alle lærer vekk forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...