Kizzaz Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Kommer det noen spesielle super-pcer til sommeren? Acer kommer med sin 8200 snart, Dell har kommet med 9400 , men jeg har ikke hørt fra noen av de andre. Kommer det en ny XPS? Skal kjøpe en bærbar til sommeren og vil helst ha det beste.
Eulogy Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Kommer vel mye nytt framover tenker jeg. Da tenker jeg spesielt på Merom baserte pcer.
Exiztzor Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 ja det kommer en ny XPS nærmere sommern ja. med 4 veis SLI fra nvidia
Pera86 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 ja det kommer en ny XPS nærmere sommern ja. med 4 veis SLI fra nvidia 5645540[/snapback] Da snakker vi vel ikke lenger om bærbare? er tross alt bærbare han spørr om.
Eulogy Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Så lenge du kan putte den i en ryggsekk/veske, så er den bærbar nok.
Kizzaz Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Sant det, men jeg foretrekker at jeg kan skru den på hvor som helst, for jeg vil gjerne ha den med ned til Frankrike, og vil gjerne spille og se film på vei ned til Frankrike. Har alltid hatt lyst på en bærbar, og trenger en vis jeg skal begynne ingeniørstudie til høsten (så lenge militæret ikke vil drepe meg) Vil ha en som kan vare lenge og en som vil slå omtrent hver eneste stasjonær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå