Gå til innhold

Spiller dere bare for og spille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller for at spillet er fantasktisk morro, har mange venner (RL) som spiller sammen med meg.

PvP er det jeg driver mest med for tiden (skal bli Rank 11;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke det er fantastisk moro, bare tidtrøyte. Spiller ikke sammen med ørten venner, bare en eller to i slengen max. Spiller nesten utelukkende for å få en eller to levels til. PVP har jeg aldri gjort. Likevel er det 8 måneder siden jeg begynte....

Endret av Bitex
Skrevet

Nå spiller jeg for å levle med presten, målet er å bli lvl 40 i løpet av vinterferien, (som er neste uke her) er også i MC for å få meg ett bedre våpen til paladinen min. Avveksler litt med å være med en kompis å 2 mann raide diverse småbyer, Crossroad er jo en sikker vinner, og ganke horde til hel***e fordi de dreper altene våres, er kjempe koslig. Også er jo Farq spessielt gøy å drepe da. :love:

Skrevet

Jeg spiller fordi det er gøy, fordi jeg setter meg delmål, og fordi det er gøy å treffe og skravle med andre mennesker i alle aldre.

Den dagen jeg ikke har noen delmål, eller ikke har det morro i en guild, da er det ikke noe poeng å spille

Skrevet

Som qu3st, så spiller også jeg fordi jeg synes det er morro!

Jeg tror jeg har laget ca 30 characters rundt om kring på forskjellige servere, men det er kanskje bare en 4 av dem jeg virkelig har spilt med.. men ingen av dem har jeg fått over level 25..

Har hatt spillet siden release, og da CE -versjonen, men jeg er ingen hardcore-gamer, og jeg har som regel gått lei etter en par-tre dager med spilling (ingame, that is..).. Men, nå har jeg begynt på'n igjen for et par uker siden, og nå er jeg allerede oppe i level 25 med en human paladin, og nærmer meg snart level 26 og ny rekord! :w00t: ..det blir stort! hehe..

Det som gjorde at jeg aldri kom lenger var at jeg syntes det ble litt for mye "drep x -antall slike", og løp hit og dit og lever ditt og datt..

Men, nå har jeg altså fått gnisten tilbake..

Selv spiller jeg mest solo, for det er det jeg synes er morsomst.. Da er det liksom "jeg" som er helten, og jeg prøver å gjøre alle quests som jeg kan.. Synes questing er morsomt! :) Men, nå i det siste har jeg måttet gå litt i vekk fra de questene som har blitt "gråa ut", siden jeg kommer over så altfor mange nye.. Men, tar meg tid til quester, og leser alt og prøver liksom å "være med" ! :blush:

Nå spiller jeg som sagt en human paladin, og det synes jeg er en morsom klasse og rase! Har spilt en human mage, opp til level 16-20, eller noe.. Men, syntes det var litt kjedelig at jeg hadde så dårlig armour; det var litt vanskelig solo, slikt sett.. Min aller første var en human warrior, som jeg spilte opp til rundt 20+, men da var det jobb og kjæreste som stoppet meg for å komme videre, stort sett.. Men, favoritten har vel egentlig vært en NE/Druid! Synes en druid er en knallartig character! Bryr meg filla som en er "über" i PVP, eller hva som helst.. Det er morsomt for meg å spille, og det er det som teller for meg! Synes det er stilig å bli både bjørn og katt! :D ..den character'n stoppet pga jobb og tid med kjæreste den også, samt at jeg syntes det stagnerte litt ved level 22.. Men jeg har tenkt å starte en til nå, nå som jeg har "oppdaget WoW" igjen.. :)

Det som jeg også liker med WoW er grafikken! Synes grafikken er hærlig! Klare fine farger og artige fiender og helter! *kos* :love:

Men, kort sagt; Spiller mest for meg selv, fordi det er morsomt!

Skrevet

Jeg spiller for å ha det gøy, ikke alt er gøy lenger men det er fordi jeg ikek følger vitsen med å gå i UBRS, LBRS, scholo osv lenger.. å guildet raider ikke hver dag. men jeg kan sitte i flere timer å bare snakke med folk i guild chat, å det er ganske gøy.

Skrevet

Akkurat nå spiller jeg kun får å levle min main til 60 så jeg kan rerolle. Er 57 og gidder ikke gi meg med warrior før jeg treffer 60. Etter det blir det mere "casual" med rollespilling osv, og instances/BG inniblant med main.

Skrevet
Hei, jeg bare lurer på om dere andre er som meg. jeg spiller bare for og spille og ikke fordi det er så veldig gøy.

Dette har sikkert noe og gjøre med at jeg er lei av spillet egentlig men jeg klarer ikke slutte.. og det plager meg litt at jeg må ut med 210,- annenhver måned bare for og spille dette spillet. Så jeg lurer på om du er som meg spiller du bare for og spille eller spiller du for du syntes det er gøy? eller kanskje noe midt i mellom.

5640379[/snapback]

Spiller selvfølgelig for at det er gøy, spilt over et år nå og storkoser meg fortsatt :)

Høres ut som du sliter litt da, klarer ikke slutte? Og det plager deg at du betaler for det?

Høres ikke noe særlig ut :no:

5640410[/snapback]

Folcom du her?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...