Gå til innhold

Nytt uttrykk : supporthore?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PKM treffer jeg drittbra med med enkelskudd (press, release, press, release) omtrent samme hvor fort jeg trykker, så lenge det ikke er sammenhengende..

Skrevet
PKM treffer jeg drittbra med med enkelskudd (press, release, press, release) omtrent samme hvor fort jeg trykker, så lenge det ikke er sammenhengende..

5676605[/snapback]

Ikke bare du som har opplevd det nei? :)

Skrevet

jeg synes den er litt for nøyaktig,, altså litt ubalansert,, synes det var gøy å spille support før 1.2 også, men nå spiller jo alle det, , og jeg taper som regel sniper vs support fordi jeg er død før jeg får skutt,, selv på avstand :(

men nå skal det sies at jeg synes nesten alt her i livet er ubalansert.... :p

Skrevet

spørsmålet er om den er like nøyaktig stående som liggende. jeg slenger meg alltid i bakken med supportvåpen, så jeg har ikke prøvd så mye stående.

de burde absolutt ikke være like nøyaktige stående, iallefall uhorvelig mye vanskeligere å kontrollere isåfall..

Skrevet (endret)

Hvis du får inn et treff (bodyhit) med support nå og straffer en person er han død. Dette er veldig enkelt, jeg spiller masse inf matches og vet en del om dette. Klanen jeg spiller i bruker sjeldent support til annet en nade-spam og veldig camping.

Support kan fint tas ut med nades og ingame iq. Liker supporten nå, nå har den faktisk noe å stille opp med.

EDIT: suport er ikke veldig presist stående.

Endret av ~Alex~
Skrevet
EDIT: suport er ikke veldig presist stående.

5677971[/snapback]

*Host*MG36*Host

5677978[/snapback]

joda, men så kan jeg gjøre mer skade på FI fortere enn den med min Penis, samme hvor nøyaktig den er... :thumbdown:

Skrevet

Er d faktisk mulig å gjøre noe betydlig skade på et heli med noen som heldst våpen i bf2? Nå mener jeg kitt aldså, å ser bort i fra anti-tank. :hmm:

Har lurt på noen ganger, er d vits i å bruke utallige magasiner på et helicopter?

Skrevet
Er d faktisk mulig å gjøre noe betydlig skade på et heli med noen som heldst våpen i bf2? Nå mener jeg kitt aldså, å ser bort i fra anti-tank.  :hmm:

Har lurt på noen ganger, er d vits i å bruke utallige magasiner på et helicopter?

5678324[/snapback]

PKM skader en del, samme med m95.

MrLee: Skader kansje ikke så mye som PKM på hvert skudd, men skuddtakten er mye høyere. Dreper minst like fort synes jeg.

Skrevet
Er d faktisk mulig å gjøre noe betydlig skade på et heli med noen som heldst våpen i bf2? Nå mener jeg kitt aldså, å ser bort i fra anti-tank.  :hmm:

5678324[/snapback]

Tja... Har tatt ut transport heli noen ganger med PKM.

Men da har jeg vel strengt tatt stjålet Kills... Heliet har vært godt skadet ifra før altså. Inbiller meg at en Engineer ombord reparerer fortere enn PKM tar ut.

Skrevet
Går an å ta ut heli med pistol som eg har erfart. Er jo berre å treffe det med en kule mens det brenner. Du får kill.

5680730[/snapback]

Det gjör jeg også til tider. Også skyter jeg vilt på helikoptre og fly hvis jeg ser at de er på vei til å styrte :fun:

Skrevet
Går an å ta ut heli med pistol som eg har erfart. Er jo berre å treffe det med en kule mens det brenner. Du får kill.

5680730[/snapback]

Det gjör jeg også til tider. Også skyter jeg vilt på helikoptre og fly hvis jeg ser at de er på vei til å styrte :fun:

5680796[/snapback]

Jeg har klart å skyte ned et friendly heli på ukjent lang avstand (Maks view-avstand og utenfor det) med SG. Bare fyrte av et skudd opp i lufta og boom, to teamkills.

Skrevet

5680730[/snapback]

5680796[/snapback]

Jeg har klart å skyte ned et friendly heli på ukjent lang avstand (Maks view-avstand og utenfor det) med SG. Bare fyrte av et skudd opp i lufta og boom, to teamkills.

5680915[/snapback]

Det minte meg på den gangen to andre tok helikopteret JEG ville ha, så fyrte av to skudd på helikopteret helt uskyldig, også presterer han å styrte rett etter :hrm: . To teamkills det og gitt...

Skrevet
Noen som har tips til hvordan jeg kan treffe bedre med PKM? Jeg prøver å skyte få skudd om gangen og jeg har prøvd å spraye, men treffer aldri...

5639885[/snapback]

Du må høyreklikke først, deretter plante siktet i skallen på fienden. Dør rimelig fort da ja. :innocent:

Jeg hora bra med den igår, knall våpen! Bra med noe som treffer der man sikter. Begynt å spille mer inf etter siste patchen nå som våpen har bedre acc.

EDIT: Er second-unlocken bedre enn PKM eller?

5639899[/snapback]

Personlig synes jeg den var bedre. I allefall før 1.2 etter patchen vet jeg ikke. Har ikke spilt support da, men den VAR i allefall mye mer treffsikker, gjorde bare dessverre litt mindre skade, tror jeg da :p

Skrevet

jepp. den var bedre. men når PKM gjør mer skade og er omtrent like treffsikker, så sier det seg selv...

men jeg tror (merk TROR) at MG36 er bedre i stående og sittende posisjon..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...