Gå til innhold

Ny DireMaul exploit?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har i de to siste dagene oppdaget 6xForor's compendium of Dragonslaying og det bare siden Vinterferien startet! Det er også minst 2 av hver class book liggende på AH og utallige Ace of Warlords. Noe må være galt?

Kom også fram til denne siden: http://afkgamer.com/archives/2005/11/11/th...t-of-dire-maul/

Edit:

Har også snakket med fyren som farmer Dire Maul konstant og står for ca 50% av alle salg av DM bøker på AH. Han har blandt annet solgt 2 Foror's compendium of Dragonslaying. Screens:

http://www.home.no/jungldyr/Pictures/Xploit1.jpg

http://www.home.no/jungldyr/Pictures/xploit2.jpg

http://www.home.no/jungldyr/Pictures/xploit3.jpg

Litt mistenkelig at han fikk boken 3 minutter etter jeg spurte? Noen andre som opplever dette på sine servere?

Endret av Jungldyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kommet en del Quel Serrars på servern min i det siste også. Kan være fordi flere og flere har kommet seg til DM for å farme denne boken, men også fordi mange har kommet seg til Onyxia i det siste. Men er liksom blitt "vanlig" å se diverse warriors henge i Orgrimmar med Quel Serrar i det siste... Kan være en exploit på gang? Eller bare en utrolig vilje til å farme denne boka... hvem vet

Skrevet
Har kommet en del Quel Serrars på servern min i det siste også. Kan være fordi flere og flere har kommet seg til DM for å farme denne boken, men også fordi mange har kommet seg til Onyxia i det siste. Men er liksom blitt "vanlig" å se diverse warriors henge i Orgrimmar med Quel Serrar i det siste... Kan være en exploit på gang? Eller bare en utrolig vilje til å farme denne boka... hvem vet

5636893[/snapback]

Talnivarr er ikke en stor server og det er ikke serlig mange som farmer DM, de QS bøkene som har blitt postet på AH er de samme personene som selger opp og opp igjen. Samme med class books. Lukter muffins her

Skrevet (endret)

Flere har oppdaget Dusty Tome som er et objekt som spawner rundt om i DM. Den _kan_ droppe alle class bøkene og Compenium. To rogues kan lett farme det uten å måtte drepe en eneste mob.

Edit: Det er forresten flust med compendiums på BB og en i guilden kjøpte en fra en chinafarmer for 800g.

Endret av Plomma2
Skrevet (endret)
Flere har oppdaget Dusty Tome som er et objekt som spawner rundt om i DM. Den _kan_ droppe alle class bøkene og Compenium. To rogues kan lett farme det uten å måtte drepe en eneste mob.

Edit: Det er forresten flust med compendiums på BB og en i guilden kjøpte en fra en chinafarmer for 800g.

5637156[/snapback]

Må legge til at Bopo er en warlock : >

Edit: han er fortsatt i DM btw.

joda, men dette er snakk om STORE servere, talnivarr er en liten migration server og det har aldri vært så mange Compendium bøker før. Har aldri sett lignende. Pleier vanligvis være 1pr mnd og nå 6 på 2 dager, der blandt annet samme fyr selger 2-3 stk?

Endret av Jungldyr
Skrevet

5637156[/snapback]

Må legge til at Bopo er en warlock : >

Edit: han er fortsatt i DM btw.

5637168[/snapback]

Warlocks kan også farme den i DM west. Har gjort det selv. Sende VWen inn i mobsa som står rundt, løper inn, howl of terror, loote, ut.

Skrevet (endret)

På min server som er Ravencrest er det _VELDIG_ mange som har Quel'Serrar nå.

Kan de ha satt opp dropraten, eller er det exploit?

Endret av Kjobben
Skrevet

På Burning Blade kom det plutselig ca 10 Ace of Warlords til salgs av samme char.. det var i tillegg 3 andre og de var alle 3 fra en annen char.. hmm.. har ført til at Ace of Warlords nå ligger på en 30g.

Kan være snakk om en guild bank, men ikke vet jeg.

Skrevet
et nobe spørsmål. Hva er dette her snakk om? bøker?

er de så viktige?

5639174[/snapback]

Foror's compendium of Dragonslaying gir deg et quest som igjen gir deg Quel Serrar som vel er det nest beste tank våpenet i spillet.

De andre bøkerne som dropper, en for hver klasse, gir også et quest der man får en class trinket.

Skrevet
Vi har en DM farmer på den nye servern Ahn'Qiraj, han har vell funnet 3 QS og de selger for 1500g + evig mange av de bøkene

5639852[/snapback]

men har han funnet de på en periode lengre enn 3 dager? :hmm:

Skrevet
QS _er_ det beste tankingvåpenet i spillet. Kanskje Bloodlords defender er bedre men det synest ikke jeg.

5641335[/snapback]

Thunderfury er den beste tankervåpenet i spillet. Selv etter nerfen.

Skrevet
QS _er_ det beste tankingvåpenet i spillet. Kanskje Bloodlords defender er bedre men det synest ikke jeg.

5641335[/snapback]

Thunderfury er den beste tankervåpenet i spillet. Selv etter nerfen.

5641480[/snapback]

QFT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...