Gå til innhold

Tenkte å borre 2 80mm hull i toppen av kabinettet


Anbefalte innlegg

Jeg har begynnt å modde mitt Apluscase Qubic kabinett, som er sort.

Jeg har sagd ut vindu i siden av døren for å sette inn plexiglass, men jeg hadde også tenkt å borre 2 hull på 80mm i toppen av kabinette som jeg skulle sette inn vifter i.

 

Så jeg lurte på om dere hadde noen tips til hva jeg kunne bruke til å borre, dremel tror jeg blir vanskelig og det tar forlang tid å borre en hel bråte med små hull.

 

Og hvet dere om noen kule vifter som går ann å sette inn, har blå led vifter inni der fra før og cpu kjøleren har en blå led vifte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville brukt en kraftigere vifte... Denne er omtrent så kraftig som en gammal dell eller ibm vifte :) jeg har brukt sånn hullsag som du nevner ovenfor(jeg brukte den til 120mm vifte.) Bare husk å lage litt for lite hull heller enn å lage for stort og vær nøyaktig... da går det lett

Lenke til kommentar

Du må være veldig nøye hvis du skal bruke Sikaflex hvis det skal bli pent, men tar du god tid så skal det bli bra.

Hvor tykt skal det være?

3 eller 5 millimeter er vel passende, vil egentlig tro at 3 mm er tykt nok, da platen ikke er så stor og Lexan er såpass stivt i seg selv.

Jeg jobber på nede i byen, men tenkte meg en tur på Tiller for å se på noe i noen butikker der. Kan gjøre det i morgen.

Kommer du dit med moped du da?

Tenkte meg en tur på Lefdal muligens.

Og så se om jeg finner noe dataskrot da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...