Gå til innhold

Sanger skurrer i Itunes

_Adler_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spør for en kar jeg chatter med. Han har en Ipod og er derfor tvunget til å bruke Itunes som musikkavspiller. Problemet er at mange av sangene, 90 % ca., skurrer. Det høres ut som om man ikke får inn en radiokanal skikkelig, bare knittring og skurring.

Sangene funker glimrende i Windows MediaPlayer, men altså ikke i Itunes...

Han har avinstallert itunes skikkelig og installert den nyeste versjonen på nytt. Problemet har alltid vært der, men siden han har hatt dårligere høytalere så har han ikke lagt merke til det.

Hva kan problemet være!?

Takk! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spør for en kar jeg chatter med. Han har en Ipod og er derfor tvunget til å bruke Itunes som musikkavspiller.

5632646[/snapback]

Kan desverre ikkje hjelpe, men må korrigere deg her. Du er ikkje tvunget til å bruke iTunes om du har iPod. iTunes, Ephpod, Copypod og liknande må du bruke for å overføre musikk til spelaren, men ikkje til å spele av musikk i Windows.

Skrevet

Ja, formulerte meg litt feil. Av praktiske årsaker ønsker han å bruke Itunes som musikkavspiller, slik at han kan overføre sanger til Ipoden med Itunes samtidig som han kan bruke den som musikkavspiller.

Noen som vet hvorfor sangene skurrer i Itunes?

Skrevet (endret)

Eg antar han har prøvd å reinstallere iTunes og gått gjennom innstillingane i iTunes og sett om det var noko merkelig der?

Om han ikkje har siste versjon av programmet kan det være eit alternativ.

Dei skurrar berre i iTunes sant, ikkje på iPoden?

Endret av zeph
Skrevet
Eg antar han har prøvd å reinstallere iTunes og gått gjennom innstillingane i iTunes og sett om det var noko merkelig der?

Om han ikkje har siste versjon av programmet kan det være eit alternativ.

Dei skurrar berre i iTunes sant, ikkje på iPoden?

5636732[/snapback]

Han har reinstallert Itunes, ja, men jeg vet ikke om han har gått gjennom innstillingene, men jeg regner med det.

Dei skurrer bare i Itunes, ja. På Ipoden funker de glimrende. Da har han altså overført de med Itunes til Ipoden.

Merkelig... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...