Gå til innhold

Guide: Musikk fra iPod til PC *Oppdatert 04.01*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok! Nå fikk jeg det til, skjønte ikke helt det du mente under punkt 7. Men når jeg gjorde det, så skjønte jeg poenget :D Den kopierte filene, men med nye navn og legger de i den mappen man velger.(Valgte Min Musikk i stedet for iTunes mappen)

 

Men en ting jeg ikke fikk til på laptopen min var "Ctrl - "+"" , for de som ikke får det til( :p ) : Klikk på "Rediger", så "Instillinger".

 

Takk for hjelpen MoDzoNa! ;)

7630253[/snapback]

 

Dette, siste avsnitt.

 

Mvh kverkulf

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv har jeg akkurat skaffet meg en Ipod nano, og etter å ha bannlyst det forfærdelig forbrukerfiendlige Itunes fikk jeg høre om Anapod, og la inn det. Koster noen kroner, men det er faktisk verdt det. Itunes på sin side burde bli forbudt!

 

Tenk at om du får en feil med din PC, og må bruk en annen pc til å legge inn flere sanger så må du synce med en annen pc som ikke har de sangene du har på ipoden og miste dem! Ikke nok med det, så er det et tungvint program å bruke, og for å få noe som duger må du betale! Jeg visste at itunes var noe drit sendt har helvette, men at det var såpass ille overrasket meg. Hadde def valgt en annen mp3spiller om jeg hadde visst bedre. Når det er sagt må jeg nevne at selve Ipoden fungerer som en drøm, og er def verdt de 1500 kronene den koster.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Andy24:

 

For å få riktig navn på sangen må du først gå inne på instilinger å hakepå at musikken blir kopiert inn i iTunes mappen. Så kan du hente dem der for å bruke dem i et annet program.

 

DicoBoB:

Beklager men det som blir lettest er som du sier å legge dem inn å slette. Eller så kan du sette dem fra pcen før du legger dem over.

*hvis du finner annen løsning så pm meg*

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har nettopp lagt inn nye OS X på maskinen og tok derfor en clean install på maskinen.

Backet opp alt av sanger og bokmerker på min iPod Touch. Skulle gjerne hatt det syncet tilbake på maskinen men har ikke funnet noe program som støtter Touchen enda, er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan få alt tilbake på maskinen?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har et problem med en ipod nano. Har aldri brukt den, eller overført musikk eller lignende til den for den fungerer ikke optimalt. Når den blir koblet til pc lader den litt, avogtil, også stopper den. Den dukker heller ikke opp i itunes. Forslag til hva jeg skal gjøre? :(

Hvor gammel er den? Jeg hadde levert den tilbake.

At den ikke ladder og så ladder av og til viser jo at det er en feil med produkte.

Jeg vil tippe det er en kontakt feil eller at det er noe galt med ledningen eller usb porten.

Har du prøvd og koble den til en annen data?

 

Hvis ipoden ikke får kontakt med dataen så får du den jo ikke opp i itunes heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...