Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eminem har etter min mening sluppet 2 plater som plasserer seg på Topp 10 lista over beste rap-album noensinne. Snakker da selvfølgelig om The SSLP og MMLP, hvorav førstnevnte også ligger på Topp 5.

 

Han falt desverre litt av lasset etter MMLP, men kom i blandt med godlåter.. F.eks "'Till I Collapse", som jeg mener er blandt de aller råeste låtene han har gjort. Avsluttet sansynligvis karrieren, som rapper på heltid, fint med "When I'm Gone".

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Om du har hørt på rap siden steinalderen spiller ingen rolle, om det har noe å si for deg så har jeg hørt på rap siden 91 :thumbup: Uansett så virker det som du ikke kan ha hørt på noe annet enn mainstreampopshit når du klarer å si at em har 2 album blandt topp 10 ever. Hver sin smak, heldigvis.

 

Edit: ser du var 9år når du begynte å høre på rap :thumbup: du er unnskyldt :p

Endret av DragonFlyer
Lenke til kommentar
som jeg nevnte tidligere i tråden så synes jeg de beste(teknisk sett) rapperne er Big L, Big pun og notorious big. Av favoritt produsenter kan jeg nevne: Just Blaze, timbaland og the alchemist.

5661690[/snapback]

:nei:

 

Når vi først har gått off-topic, kan jo jeg fortsette litt. Å ranke disse 3 producerne som best er jo bare latterlig. Just Blaze, liksom? Hvor er Premo? Hvor er RZA? Hvor er Muggs? Hvor er Dre? Kan være enig i at Alchemist er veldig bra, men ikke i topp 3. De to andre er helt ok, men du går av skaftet hvis du sier de er i topp 3.

Lenke til kommentar

som Andreasfe sier så er det de ikke mine topp produsenter, men de jeg første jeg kom på i farten som jeg liker.... sa ingenting om at de var best. Og hvem som er best er vel ganske relativt. Premiere er bra han,( har faktisk alle Gangstarr skivene på cd) men Guru er dessverre ikke på samme nivå. Ja, jeg skrev dre først men forandret det. Muggs? hehe.. du mener vel ikke seriøst at han er topp 3?

Lenke til kommentar

:sick: Æsj. eminem er noe av det værste... samme klasse som britney spears.

 

Forresten er all Rap egentlig bare noe dritt. Hater fjortiser som går rundt og prøver å wannabe rappe noen eminem tekster eller som har lagd sin "egen lille kule" rap. Patetisk.-

 

Rap er ikke musikk det er bare en masse preik. End of story

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...