Gå til innhold

Er City of villians bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på om dere syns at City of Villians er bra? Hva er best av City of Villians og City of Heroes? Har tenkt å kjøpe meg CoV, men jeg vil helst vite hva andre folk syntes først :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette spillet er bra ja. Kjøpte det rett etter jul, og har spillt jamnt siden.

Det jeg liker:

-Måten du bygger opp din egen Skurk helt fra begynnelsen

-Stemningen

-"Superpowers" (etter å ha komt til lvl 14 kan du velge mellom 4 krefter som gjør det enklere for deg å flytte på deg i de ulike byene, desse er teleportering, flyving, hopping og løping)

Endret av clario
Skrevet (endret)

Bra at det er bra da, hehe... Hvordan er styringsmåten? Samme som WoW eller sånn som guildwars? Forresten, ser at jeg kan kjøpe serial på playNC, det vil vel si at jeg kan kjøpe det NÅ, nå i kveld, men kan jeg laste ned client der også da?

Endret av pgrundet
Skrevet

Si meg er det mange som går rundt og tror City of Villains er oppfølgeren til CoH eller ? :p Altså du står fritt for å velge mellom City of Heroes eller City of Villains. Vil du være helt så kjøper du førstnevnte, skurk det sistnevnte. Selv spiller jeg som helt på Defiant :)

Og ja det er bra. CoH og CoV er absolutt en av de beste mmorpgene på markedet nå.

Skrevet

det er jo bra, hehe... men jeg har lastet ned denne "CoVupdater", men den står bare på "connecting.." og det har den gjort i en halvtime nå :( Har prøvd å restarte den også, men det skjer ingen ting :(

Skrevet (endret)
Si meg er det mange som går rundt og tror City of Villains er oppfølgeren til CoH eller ? :p  Altså du står fritt for å velge mellom City of Heroes eller City of Villains. Vil du være helt så kjøper du førstnevnte, skurk det sistnevnte. Selv spiller jeg som helt på Defiant :)

Og ja det er bra. CoH og CoV er absolutt en av de beste mmorpgene på markedet nå.

5627463[/snapback]

Har selv City of Heroes (Deluxe Edition), og City of Villains (Collectors Edition).

Vil absolutt anbefale City of Villains (Collectors Edition), der står du fritt til å velge mellom å være både skurk og helt her.

Du kan også gå inn i baser, tror ikke de med 'bare' City of Heroes CD'n kan gå inn/bygge i baser. Selv om du er helt og i helte-base, du må ha CoV, for baser.

Kunne ihvertfall ikke det for to månder siden.

Så kjøp CoV hvis du skal velge mellom ett av de.

Endret av KongRudi
Skrevet (endret)
Det betyr at du er bak en brannmur, skjedde det samme med meg, måtte bare åpne noen porter.

5627522[/snapback]

Restarta PCen! Da gikk det :thumbup: hehe

Endret av pgrundet
Skrevet (endret)
Det betyr at du er bak en brannmur, skjedde det samme med meg, måtte bare åpne noen porter.

5627522[/snapback]

Restarta PCen! Da gikk det :thumbup: hehe

5627554[/snapback]

prøv denne linken

Hvis ikke du finner feilen der (vil tro ditt problem ligger på side 2, spørsmål 25, eller 16, eller i verste fall nummer 30).

Hvis ingen av disse virker vil jeg anbefale deg å prøve å forklare på 'Ask us'..

Kundesupporten følger bra opp, og de er ganske ivrig på å sørge for at du har fått svar på problemet.

(Dengang jeg spurte etter hjelp ingame, ordnet de problemet 1 minutt etter jeg hadde sendt inn problemet)

Fant 5 eposter fra dem senere; første stod, vi har opprettet en tråd her + link, hvor vi behandler ditt problem + kopi av problem.

Andre eposten var hvis du ikke svarer innen 4 dager, regner vi med at problemet er løst.

Tredje var hvis du ikke svarer innen 3 dager, regner vi med at problemet ditt er løst.

etc.)

Men de hadde allerede ordna problemet for meg mens jeg spilte, så kundesupporten følger bra opp, synes jeg. :)

Edit: Så ikke at du hadde ordna det.. :p

Endret av KongRudi
Skrevet
Si meg er det mange som går rundt og tror City of Villains er oppfølgeren til CoH eller ? :p  Altså du står fritt for å velge mellom City of Heroes eller City of Villains. Vil du være helt så kjøper du førstnevnte, skurk det sistnevnte. Selv spiller jeg som helt på Defiant :)

5627463[/snapback]

Har selv City of Heroes (Deluxe Edition), og City of Villains (Collectors Edition).

Vil absolutt anbefale City of Villains (Collectors Edition), der står du fritt til å velge mellom å være både skurk og helt her.

Du kan også gå inn i baser, tror ikke de med 'bare' City of Heroes CD'n kan gå inn/bygge i baser. Selv om du er helt og i helte-base, du må ha CoV, for baser.

5627529[/snapback]

Ja glemte av det der ja. Har collectors edition selv 2stk :o Forhåndsbestilte fra 2 forskjellige plasser med visakort og hadde glemt å avbestille fra ene plassen. Så har jeg CoH deluxe fra før av .... kryr av city of heroes og villains hjem til meg :p

Skrevet

5627463[/snapback]

5627529[/snapback]

Ja glemte av det der ja. Har collectors edition selv 2stk :o Forhåndsbestilte fra 2 forskjellige plasser med visakort og hadde glemt å avbestille fra ene plassen. Så har jeg CoH deluxe fra før av .... kryr av city of heroes og villains hjem til meg :p

5628063[/snapback]

haha... kan jeg få en? :!:

Skrevet (endret)

Ja greit det. Sender deg pm :)

Edit: Ehm nei ser jeg har oppgradert kontoen min med keyen. Har 3 nøkler bundet til kontoen min nå :o

Endret av Avean
Skrevet

Tror det går greit å gi bort Sidekick CD'n, og CoH CD'n.

Du trenger jo bare en konto for å spille begge spillene.

Så beholder du CoV-cd'n.

Så får mottakeren spillet gratis, og trenger bare bestille abonemang fra NCsoft selv. :)

Du kan jo alltids sende NCsoft en mail å spørre, sidekick cd'n er jo ment for å gi bort. :)

Skrevet (endret)

Jeg spiller City of Villains, og spiller også City of Heroes innimellom. Hvilke av disse som er "best" er det opp til deg å bestemme, mitt valg falt ihvertfall på CoV da det kom ut, rett og slett fordi jeg liker "archetypene" (klassene) best i CoV.

Dette spillet er bra ja. Kjøpte det rett etter jul, og har spillt jamnt siden.

Det jeg liker:

-Måten du bygger opp din egen Skurk helt fra begynnelsen

-Stemningen

-"Superpowers" (etter å ha komt til lvl 12 kan du velge mellom 4 krefter som gjør det enklere for deg å flytte på deg i de ulike byene, desse er teleportering, flyving, hopping og løping)

5627079[/snapback]

Der tar du nok feil, man kan få sin første reise-evne på level 14. Endret av ehs5
Skrevet

Noe mer jeg stusser litt på: På CoV, hvorfor dreper vi så mange andre onde folk og redder masse folk og sånt i missionene? Føler meg ikke særlig "ond" akuratt :p hehe... men ellers et bra spill ;)

Skrevet
Noe mer jeg stusser litt på: På CoV, hvorfor dreper vi så mange andre onde folk og redder masse folk og sånt i missionene? Føler meg ikke særlig "ond" akuratt :p hehe... men ellers et bra spill ;)

5667043[/snapback]

Om du faktisk leser oppdragsbeskrivelsene, blir det nok litt mer klart. Og alle de onde folkene man kan drepe ute på gatene er jo medlem av andre organisasjoner osv., Arachnos skal jo være størst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...