Gå til innhold

Axis & Allies pc-spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har prøvd dette og det er jo egentlig ganske kult. Er altså det som egentlig er en kopi av brettspillet. Eneste som er galt er at spillet glir helt glatt i starten, men begynner etterhvert å "lagge" mer og mer og til slutt så mye at det er helt umulig å spille lenger. Noen andre som har hatt dette problemet og vet hvordan de skal fikse det?

Endret av Ehcoj
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kva maskinvare har du?

Edit: Er det noko samsvar mellom at det går treigare og antal enheter og bygningar på brettet?

Endret av zeph
Skrevet

Axis & Allies er ihvertfall verdens beste brettspill. Lenge siden jeg har spillt.

Jeg syns brettspill skal være brettspill, og ikke spilles på datamaskinen. Det er jo trossalt noe sosialt med det òg da! :)

Skrevet

Enig i det, men er moro å bare ha et sånn "lite spill" å more seg med uten å måtte samle hele vennegjengen og. Er dessuten mye frafall i vinterferien og ;)

Skrevet

Har spilt dette spillet mye sjøl før, og hadde akkurat det samme problemet.. Dvs. at spillet "Spiste" opp minnet/resurcer, noe som gjorde at d ble tregere, og tregere.. for te slutt å bruke 1-2min bare på å avslutte osv.. kunne så klart bare, lagre, og restarte spillet.. Men da hadde spillet noen andre "bugs" som ødela, dvs. at infoen om hvem som eier de forskjellig landene, ikke ble oppdatert for etter ein runde, noe som førte te at alle luft styrker osv, ble ødelagt, siden du "stod" i eit fiendelig teritorium, da du i virkeligeheten sto på ditt område.. :-|

Husker itte helt, men meina at grunnen var pga, lyd "driver" delen i spillet.. Dvs. bare slå av all musikk og lyd, så funket spillet perfekt.. (Iallefall med meg.)

.:CyberMan:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...