Gå til innhold

Lifestealing eler crusader?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det jeg mener er at jeg ville brukt penger, eller spart de til noe mer nytting med mindre du har mye penger og ett våpen du vet at du kommer til å bruke i mer enn 1 lvl. :)

5625966[/snapback]

Jaja, men så er du en paladin, hva vet vel du om dps og såntno? :p

Gode enchants = kjappere dreping = enklere og mer underholdende spilling. Vel verdt pengene.

Skrevet

Kjører du DW med et raskt våpen(rundt 1.50 speed) og et litt treigere(rundt 1.80 speed) så vil jeg anbefale crusader på den kjappeste og lifestealing på den andre. Dette vil føre til at du sitter igjen med +100 strength veldig ofte, i tillegg til at du får igjen hp.

Skrevet (endret)

Crusader o.l. på lavere level er noe av det som gir spillet glede igjen.. Jeg fikk meg det på min Whirlwind Axe ved level 30, og gud det var morsomt! Crittet bl.a. Arugal (SFK) for 820 @ 30.

Ved 60 merkes det knapt, mens det er ved lavere level du virkelig ser det teller, APen min dobblet seg jo når jeg hadde crusader proc og det var KONGE!

Endret av superreven
Skrevet

Kjører du DW med et raskt våpen(rundt 1.50 speed) og et litt treigere(rundt 1.80 speed) så vil jeg anbefale crusader på den kjappeste og lifestealing på den andre. Dette vil føre til at du sitter igjen med +100 strength veldig ofte, i tillegg til at du får igjen hp.

Skrevet

5626752[/snapback]

Som blir feil siden Crusader er 1 Proc Per Minute echant.

DW: Dual Crusader

2h: Crusader :p

Skrevet

5626752[/snapback]

Crusader proc er time based, og er forferdlig på offhand våpen.

Skrevet
Veldig off topic, men noen som kan fortelle meg hvordan det funker med 2 stk crusader? Stacker AP bonusen?

5626633[/snapback]

Ja, den stacker om både offhand og mainhand proccer etter hverandre, men ikke om mainahnd proccer 2x :p

Jeg kjører dual crusaders atm, men tror nok jeg kommer til å gå for crusader på mainhand only når jeg får CTS+Maladath (med +15agi på offhand).

Skrevet

Jaja, men så er du en paladin, hva vet vel du om dps og såntno? :p

5626074[/snapback]

Den der var stygg....

5627165[/snapback]

Faktisk ikke - hadde en liten diskusjon om det der ingame her en kveld, og kom fram til det samme som en del av oss (en del tidligere AO-spillere i guild) hadde sagt om doctors i AO:

"Paladins don't kill mobs, they outlast them" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...