Gå til innhold

Akersmic vs Gamesmix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min erfaring er det Akersmic, men tror Gamesmix har tatt seg opp litt nå. Sist gang jeg bestilte fra Gamesmix (er et par uker siden) tok det vel litt mer enn en uke (de hadde spillet på lager). Med Akersmic har du spillet fra 1-3 dager etterpå hvis de har det på lager. (Er en stund siden jeg brukte Akersmic men :smile:)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte ihvertfall BF1942 hos Gamesmix, de skal ha 389,- for det. Akers Mic skal ha 499,-. (Har ikke regnet med porto o.l. nå)

Akers Mic er generelt for dyrt til at jeg handler noe særlig der. Hva gjelder BF1942 har vi jo demoen frem til fullversjonen kommer :smile:

 

BTW, på hjemmesiden til Gamesmix står det at BF1942 er på lager (under prisen står det en "lagerstatus", der står dette). Tør man håpe at det komme før helgen tro?

 

-Michael

Lenke til kommentar

Gamesmix 'hadde' lang leveringstid, før brukte dem C-post, nå har dem begynt å bruke A-post. Så leveringstiden skal være betraktelig skjerpet.

 

Har bestillt fra Akersmic før, fikk spill og headsettet etter 2 dager. Kanskje litt stiv i prisen, men servicen kan man ikke klage på.

 

Bestillte BF1942 fra Gamesmix for et par uker tilbake, så håper det ligger i postkassa imorgen.

 

Battlefield 1942

PC Ordinær

 

Gamesmix pris:

389:-

 

Lager: Midlertidig utsolgt

 

Håper dem har fått sendt mitt eksemplar avgårde ihvertfall:)

Lenke til kommentar

Jeg bestillte Battlefield 1942 av Gamesmix i går kveld, da hadde de det på lager, men i dag har de ikke det.

Og når jeg dro til byen i dag hadde alle butikkene Battlefield 1942 i hyllene, må si jeg ble litt sur og skuffa. avbestiller fra gamesmix om jeg ikke får det i morra. ( spillet koster 10kr mer om du kjøper det over disk! )

Lenke til kommentar

Gamesmix forstår jeg meg ikke på, har hatt problemer med en forhåndsbestilling i et par uker nå, den blir ganske enkelt ikke registrert uansett hva jeg gjør. Håper det er fikset neste gang jeg prøver.

 

Akersmic: De er som Rema 1000, noen varer er veldig billige, andre er dyrere. Opptil fler ganger har jeg betalt bare 399,- for forhåndsbestilte spill fra Akersmic, det er veldig billig.

Lenke til kommentar

Akersmic er generelt litt dyrere men ved forhåndsbestillinger betaler du ikke frakt. Dessuten får du faktura så at man slipper oppkrav. Tatt i betraktning at Gamesmix sender bare i oppkrav når totalprisen er under 550, blir dette ikke så mye billigere enn Akersmic. Akersmic er generelt raskere med leveringen er min erfaring.

 

Hvis det stod om liv og jeg måtte velge mellom Akersmic og Gamesmix skulle jeg med 100% sikkerhet har valgt Akersmic.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-20 15:12, skrev Watchtower:

Tatt i betraktning at Gamesmix sender bare i oppkrav når totalprisen er under 550, blir dette ikke så mye billigere enn Akersmic.


 

Fra gamesmixs hjemmeside

 

Priser

Alle priser er inklusive moms og er i norske kroner. Det eneste som kommer i tillegg pr. bestilling, er porto/ekspedisjonsgebyr på 39,- ved levering mot faktura og evt. postoppkrav på 44,-.

Opp

 

 

 

Raskere levering!

Vi har vært lydige mot deres ønsker om å få hjem spillene raskere. Derfor kommer vi fra den 12. juli til å sende bestillingene som A-post. Den nye portoen blir da; kr 39,-. Vi passer samtidig på å heve grensen for å sende ut spillene mot faktura til kr 700,-. Alt dette gjennomføres for å gjøre det så bekvemt som mulig for deg som er kunde!

 

Tror du bommet litt der Watchtower!

Lenke til kommentar

Quote:


LekebiL skrev (2002-09-24 08:37):

Akersmic gir ut falske release datoer, kun for å få tak i flere forhåndsbestilinger. De har endre Release dato på bla. Unreal Tournament 2003, og har bla spill som ikke er Gold enda til salg. så jeg vil si att Akersmic er en STOR TAPER, i denne kampen.


*KREMT!*

Les DENNE artikkelen så vil du se at UT2k3 er gold for lenge siden.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte The Thing til Xbox hos Gamesmix. Spillet har nu vært i butikkene sirka 1 uke og allerede mange har rundet spillet. Gamesmix svarer på mine mail med enda flere løfter om at det er på vei...javisst, fra månen!

 

Forhåndsbestilt hos Gamesmix...I guess one gets what one deserves.

Har tidligere sagt aldri å gå i Gamesmixfella igjen, skal prøve det en gang til.

Heller betale litt mer og får det kjapt enn å spare noen kroner og få mavesår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...