cp-nilsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Skulle i går legge inn noen progammer som samtidig la inn et par kde-biblioteker. Etter det skjedde var "Programmer"-menyen litt merkelig,, hadde komet mange fler kategorier etc, men det gjorde forsåvidt ikke så mye. I dag skulle jeg prøve å installere cinelerra-cvs, og for at den skulle godta det måtte jeg kjøre en dist-upgrade. Etter jeg hadde kjørt den var "programmer"-menyen helt tom Noen som vet hvordan jeg kan "fikse" den? Synes jeg husker en kommando som het update-menus eller noe i den duren, men finner den ikke her...
cp-nilsen Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Ingen som vet? Er litt stress uten
einarjh Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 dist-upgrade? Hva? La du inn dapper (unstable)? I så fall kan det være vanskelig å hjelpe deg. Sjekk om du har det samme problemet med en helt ny bruker. gnome-panel og menyene henter vel meny-elementene sine fra /usr/share/applications
cp-nilsen Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Trodde ikke det ble oppgradert til neste versjon av å kjøre "dist-upgrade", jeg har gjort det flere ganger før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå