Kimelimm Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) jeg tenkte og spelle online på killzone men da kommer masse login greier og ingen Create account og jeg mista manualen hvordan i F**** skal jeg klare det da? takker for alle svar! Endret 18. februar 2006 av Kimelimm
WangenPs3 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Vet ikke om det er Central Station som styrer serverne der. Da må du isåfall kontakte CS.
Kimelimm Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 jamen HVORDAN? jeg vet ikke åssen jeg kontakter Cs:S
Tor Rasmussen Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Da må du lese bruksanvisningen som fulgte med vedrørende onlinespilling. Der er alt med Central Station forklart.
Kimelimm Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Da må du lese bruksanvisningen som fulgte med vedrørende onlinespilling.Der er alt med Central Station forklart. 5625567[/snapback] jeg har jo mista den
Markaren Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Gammel tråd, men samme problem. Jeg hadde lyst å spille online med min killzone.. Lasta ned updaten å greier, men jeg får bare problemer med Central station handle! Noe med at passordet ikke passer. Men i manualen står det ingenting om online spilling! Hva skal jeg gjøre for å komme online?
Mala Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Gi faen. Sku liksom faa tilsendt passord og alt det dritet man maa ha for aa komme online medf PS2. Saag liksom aldri noe til noe som helst. Oh well.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå