RogerWilco Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hva er egentlig decay or hvordan fungerer det? Når det gjelder durability, går den ned når jeg sloss og tar imot hits, eller over tid, eller går den kun ned når jeg blir drept?
Canute Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Durability går ned når du tar imot hits både pve og pvp, og når du dør i pve. Decay har jeg ikke peiling på hva er. Har jo XP Decay i Diablo 2, men er ikke sikker på om det er det du mener.
Laughing Madcap Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du mister 10% når du dør, og litt etterhvert når du tar imot hits tror jeg. Men i BG mister du ikke 10% vet ikke hvordan det fungerer der.
Canute Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 BG og PvP mister du kun durability når du tar imot hits og ikke når du dør.
Xeenon_ Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Tror det er noe sånt som 10%sjanse for å miste durability per slag, da mister du på en villkårlig ting av armor/shield. Når du deler ut slag er det 5% sjanse for å miste durability på våpen (Eller noe sånt.) 10% mister du hvis du blir drept av en NPC (NPCen er den som faktisk dreper deg, i.e. tar det fellende slaget)
likferd Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg er ganske sikker på at durability har noe å gjøre med hvor lenge du er i combat. Jeg og noen venner fant en evadebugga mob vi kunne trene weaponskill på, og lot chars stå på autoattack en god stund (1-2 timer). Da fikk vi nesten full durability på armor =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå