DogiDog Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 YO YO YO! YO jeg lurer på hvilket PSP spill jeg skal kjøpe meg når jeg får meg PSP!?
Bertelsen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 GTA:LCS! grunner: veldig kult spill, du finner omtale innpå gamer.no sin side. Pluss at du kan kjøre homebrew med den..
Eddie81 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 GTA:Liberty city stories Det er et veldig bra GTA spill. Endelig tilbake til hvordan nummer 3 var. Eneste jeg savner er helikopter og fly i spillet, men ellers er det mye bedre en for eksempel San Andreas. San Andreas likte jeg ikke så godt grunnet at iblant måtte du kjøre i evigheter rundt på oppdragene, pluss det var mye dill dall som trening og spising som måtte gjøres.
DogiDog Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 GTA:LCS! grunner: veldig kult spill, du finner omtale innpå gamer.no sin side. Pluss at du kan kjøre homebrew med den.. 5605746[/snapback] hei jeg lurer på hva homebrew er? hehe hakke peiling hva det er kjønner du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå