Gå til innhold

MAFIA installasjon funker ikke :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg har alle 3 orginal CD-ene, lånt fra en kamerat, han sa den funka, men når jeg putter i CD3, og det er 1sekund til den er ferdig, så vil den ikke laste videre :(:(

Noen som vet why ? cdene er pene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, jeg har alle 3 orginal CD-ene, lånt fra en kamerat, han sa den funka, men når jeg putter i CD3, og det er 1sekund til den er ferdig, så vil den ikke laste videre :(:(

Noen som vet why ? cdene er pene...

5603292[/snapback]

Forsøkt Cd'ene på en annen maskin? Hvis ikke må du rett og slett ty til det ulovelig skritt og laste ned den siste cd'en. Hadde en gang problemer med en GTA3 DVD til ps2. Fikk faen ikke bytta den da jeg fikk en ripe i den. Det var min feil og EA bad meg kontakte butikken. Lurt surt når man har kjøpt et spill og atpåtil har kvittering.

Du får nok MAFIA til en billig penge nå for tiden.

Skrevet

Kan jo også hende at cdene er ripete.

Kan høres litt disgusting ut, men om du tar å gnur spyttet ditt på cden din å tørker av, så kan det fugere.

Skrevet

vaske de i rikelig med vann og zalo/såpe funker også noen ganger. Men det er jo litt merkelig siden han ikke ser noen feil på cd da. Når jeg har brukt det knepet har det vært så mye fettmerker under disken at en kunne stekt mat på den.

Skrevet
vaske de i rikelig med vann og zalo/såpe funker også noen ganger. Men det er jo litt merkelig siden han ikke ser noen feil på cd da. Når jeg har brukt det knepet har det vært så mye fettmerker under disken at en kunne stekt mat på den.

5614300[/snapback]

Hvilken såpe bruker du ? :p

Har du ikke flere cdrommer i maskinen, noen har jo problem med å lese forskjellige cder, men ettersom de er orginale så er det litt rart.

Skrevet

Hvor gammer er platen? Vet faktisk at jeg har had problemer med eldre CD plater på nyere DVD stasjoner av en eller annen merkelig grunn.

Nå koster jo Mafia ikke mer enn 50 spenn på play.com, og det er virkelig verd å kjøpe det for å ha det i samlingen :)

Skrevet

Hadde samme problemet med samme spill :hrm:

Det jeg gjorde var enkelt og greit å lage image av alle cd'ene ved hjelp av Alcohol 120% og installerte de med imagene istedenfor cd'ene.

Tungvint som faen når du faktisk har kjøpt spillet, men hadde valget mellom å gjøre det sånn eller slå ihel elkjøp-fitta som solgte det til meg (Hadde da blitt lite spilling :ermm: )

Skrevet (endret)

Det jeg gjorde var enkelt og greit å lage image av alle cd'ene ved hjelp av Alcohol 120% og installerte de med imagene istedenfor cd'ene.

Tungvint som faen når du faktisk har kjøpt spillet, men hadde valget mellom å gjøre det sånn eller slå ihel elkjøp-fitta som solgte det til meg (Hadde da blitt lite spilling :ermm: )

5614414[/snapback]

Elkjøt-fitta faktisk, håper hun får poke deg i bakhue.

Cdene er ikke hans, og man kan kun ta backup av ting som er av egen eiendom.

Så det du sier her blir faktisk ulovlig kopiering.

Endret av Neppe
Skrevet (endret)

5614414[/snapback]

Elkjøt-fitta faktisk, håper hun får poke deg i bakhue.

Cdene er ikke hans, og man kan kun ta backup av ting som er av egen eiendom.

Så det du sier her blir faktisk ulovlig kopiering.

5614790[/snapback]

Vel okey. Det er faktisk ulovlig å låne vekk spill også ifølge copyright-reglene. Om du gidder å lese før du installerer så ser du fort det.

Sorry for at jeg overså at han hadde lånt det da. Skulle poka deg skulle jeg :innocent:

Tingen er ihvertfall det at du får ikke installert spillet på andre måter med mindre du kjøper deg en 3 år gammel cd-rom.

Så face it! Det var ingen oppfordring til piratkopiering det var enkelt og greit det eneste svaret på spørsmålet :cool:

Og om du har noe imot meg og mitt forhold til Elkjøp ansatte så ta det privat ;)

Og btw. Det var en han.

Endret av Cultofluna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...