Gå til innhold

Spiller du wow når du er syk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis den er meningsløs, hvorfor bruke tid til å skrive i den?

 

For å påpeke at tråden er meningsløs, og setter ned kvaliteten på WoW forumet. Tittelen på tråden minner meg om OT-Baren.

5604270[/snapback]

 

Men den er faktisk ikke OT. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det med overskriften er: les her nå same-; "Spiller du WOW når du er syk?"

Lenke til kommentar
Hvis den er meningsløs, hvorfor bruke tid til å skrive i den?

 

For å påpeke at tråden er meningsløs, og setter ned kvaliteten på WoW forumet. Tittelen på tråden minner meg om OT-Baren.

5604270[/snapback]

 

Men den er faktisk ikke OT. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det med overskriften er: les her nå same-; "Spiller du WOW når du er syk?"

5604754[/snapback]

 

Så en tråd som heter f.eks "Liker du å bæsje og tisse på WOW CD'ene dine?" ville ikke være OT i din oppfatning?

Lenke til kommentar
Hvis den er meningsløs, hvorfor bruke tid til å skrive i den?

 

For å påpeke at tråden er meningsløs, og setter ned kvaliteten på WoW forumet. Tittelen på tråden minner meg om OT-Baren.

5604270[/snapback]

 

Men den er faktisk ikke OT. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det med overskriften er: les her nå same-; "Spiller du WOW når du er syk?"

5604754[/snapback]

 

Så en tråd som heter f.eks "Liker du å bæsje og tisse på WOW CD'ene dine?" ville ikke være OT i din oppfatning?

5605086[/snapback]

 

Der var du barnslig, det er faktisk folk som svarer på topicen slik det er spurt om, så kommer du og svarer med bare negativitet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du lager en slik tråd? Skal du kartlegge hvilke forumbrukere som spiller når de er syke? Vil du ha en poll? Hva er poenget? Du kan jo tenke deg til svarene du får i en slik tråd: De fleste spiller det, men ikke om de er svært syk. Noen spiller ikke når de er syke. OI DET VAR AKKURAT SLIK SVARENE HAR VÆRT!

Vær så grei å tenk deg om før du lager en slik tråd neste gang. Eller bare slutt å post

Lenke til kommentar
Der var du barnslig, det er faktisk folk som svarer på topicen slik det er spurt om, så kommer du og svarer med bare negativitet.

 

Som sagt fra starten av, så synes jeg denne tråden er unødvendig. Ta en titt på forsiden av WoW forumet. Alle trådene er besvart senest i dag. Jeg liker å få med meg de fleste trådene her, men etter å ha vært borte en dag så er det jo fult med "Hvor skal jeg levle med lvl 3 NE Ruusjen min?" og "Hvem matz spizer peten min?"

 

Hadde det ikke vært deilig om det bare var mer eller mindre kvalitetstråder her?

 

Uansett, får vel svare på spørsmålet ditt selv om det er åpenbart.

 

Jeg spiller WoW om jeg er frisk nok til det, men hvis jeg har rektumbetennelse og ligger og vrir meg i smerter, så tror jeg ikke at jeg hadde spilt.

Lenke til kommentar
Herregud, hvorfor lurer du på dette?

 

"Har du røde eller blå sokker når du spiller WoW?"

5613487[/snapback]

 

Jeg har svarte.

 

Å man burde ikke spille når man er syk, man burde ligge å se på discovery.

5613506[/snapback]

 

Herregud, ikke bruk svarte! :ermm:

Svarte sokker betyr ulykke :p

Gjør som jeg, og bruk hvite!

 

Og, discovery er jo vel og bra, men wow eier ^^

Lenke til kommentar
Herregud, hvorfor lurer du på dette?

 

"Har du røde eller blå sokker når du spiller WoW?"

5613487[/snapback]

 

Jeg har svarte.

 

Å man burde ikke spille når man er syk, man burde ligge å se på discovery.

5613506[/snapback]

 

Herregud, ikke bruk svarte! :ermm:

Svarte sokker betyr ulykke :p

Gjør som jeg, og bruk hvite!

 

Og, discovery er jo vel og bra, men wow eier ^^

5613559[/snapback]

 

Lukter jeg bærbar pc i senga, med discovery på tven ved siden av da eller ?

 

Jeg synes ikke man bør være sittende å kose seg med wow når man er syk, da kan man heller slite seg gjennom en dag på jobb.

 

Du er ikke hjemme fra jobb om du har 37,5 i feber. Eller 38 for den del. Er dere det, for så å spille wow, er jo det egentlig å utnytte syke ordningen. Som alt for mange gjør allerede.

 

Man kan iallefall prøve seg på jobb, å er det for slitsomt, så har du min velsignelse for å gå hjem å ta en go kos med senga.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...