kjetilkl Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hei, Jeg har behov for et lite program som skal rename noen filer fra en katalog inn i en annen. - Ønsker derfor å forhøre meg om dette er noe noen kunne tatt på seg for en billig penge - jeg tror ikke det skulle være rare jobben (jeg har vært inne på tanken om å lage det selv i windows script ved copy/paste fra noen eksempler, men har ikke kommet så langt ) - spec under, kontakt meg hvis interessert. Følgende krav er stilt til programmet; - Programmet skal kunne kjøre som en windows service, men skal også kunne startes fra kommandolinjen - Programmet skal lese konfigurasjon fra en konfigurasjonsfil som beskrevet, må takle både absolutte og relative paths samt UNC paths. - Programmet skal skrive en loggfil - Programmet skal leveres med full kildekode (dokumentert/kommentert) Beskrivelse av funksjonalitet: Programmet skal ligge og scanne en katalog etter filer som har navnet ordersr*.edi(* vil være et tall eks 65434), når en slik fil finnes skal programmet sjekke om filen ordresr.edi i en annen katalog finnes. – hvis ikke skal den plukke en fil ved navn ordersr*.edi, skrive en backup av filen til en katalog, og deretter flytte filen til x:\katalog\ordersr.edi og gå tilbake til scanningen. Beskrivelse av konfig-fil: (eksempel) [innkatalog] \\server1\ftp\ [utkatalog] C:\Altinn\ [backupkatalog] D:\Visma\backup\ [Log] C:\Altinn\Log Beskrivelse av logg-fil: (eksempel) [12122005, 13:49:00] Read file \\server1\ftp\ordersr65432.edi [12122005, 13:49:05] Written file d:\visma\backup\ordersr65432.edi [12122005, 13:49:07] Written file c:\altinn\ordersr.edi
GenericName Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå