Gå til innhold

Cshop og angrerett. Noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvfølgelig ikke. Dere har KRAV på dette etter lovverket - og cshop er en bedrift dere faktisk har mulighet til å slå konkurs dersom de ikke betaler.

 

Ring daglig leder - det hadde jeg gjort.

 

Og krev forsinkelsesrenter fra den 14. dagen!

5769169[/snapback]

 

Kan vi altså kreve forsinkelsesrenter? Står det i lovverket?

Skrevet
Amazing... "Daglig leder/adm.direktør" er samme person som jeg skulle ringe til på mandag for å muligens få oppklaring i hvorfor de ikke hadde returen fra meg :wow:

5769304[/snapback]

 

Høres profft ut.. jeg styrer elegant unna sjappene som bruker den "layouten" som cshop.no har (noen som vet hvilken distributør det er som tilbyr den?), og holder meg foreløpig til netshop, komplett, psdata o.l., som jeg vet har orden på sakene. Stort sett, iallefall. :)

Skrevet

Cshop er forøvrig det man kan kalle en automatisk webshopløsning. De har ikke eget lager, de speiler grossistens lager, alle utsendinger gjøres direkte fra grossist - alle ordrer behandles av grossist, samme med returer.

 

Det eneste cshop tar seg av er administrasjon og kundebehandling. Så de trenger maks et par ansatte for dette.

Skrevet

Endelig har jeg fått pengene tilbake. Det tok sin tid! Var også et helvete å få svar fra de folkene. Jeg tror jeg holder meg unna Cshop fra nå av. Greit at de har lave priser, men kundebehandling kan de ikke.

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...