Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSN logger av og på av seg selv


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som emnetittelen sier, logger MSN'en min av og på av seg selv, såpass mye at det har blitt et problem for meg. Kontaktene mine lurer på hva faen jeg driver med som logger inn og ut... :dontgetit: Dette skjer veldig ofte, og jeg bruker MSN Messenger versjon 7.5 (build 7.5.0324), på en PC med Windows XP Home Edition. Det kan vel også nevnes at jeg har Messenger Plus 3.62.146, men installert uten sponsorpakken selvfølgelig.

 

Når jeg detter ut, kommer jeg til det skjermbildet som er når man skal til å logge inn til vanlig. Under bildet står det at "Tilkoblingen til .NET Messenger-tjenesten er avbrutt. Kobler til på nytt om ..."

 

Noen som vet hva dette er, hva jeg kan gjøre for at dette ikke skjer?

 

Jeg har prøvd å avinstallere MSN, for så å legge inn på nytt, uten å merke forbedring. Jeg har også gått inn på mIRC for å prøve å sjekke om det er linja som er ustabil, men der står det bare at jeg "has been idle 37mins 58secs" osv. Altså har jeg ikke falt ut derifra, og det er ingen andre ting som tyder på at linja mi faller ut ofte heller.

 

Har falt ut 4 ganger på de 10 minuttene jeg har brukt på å skrive dette! :thumbdown::thumbdown: (men det er ikke SÅ ille hele tiden)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I windows XP er det allerede en messenger, hadde det samme problemet selv. Det jeg gjorde var å avinnstalere Windows messenger, etter dette så hadde jeg ikke noe sånt problem lenger. Dette grunnet at Winows messenger krangler med MSN messenger.

 

For å gjøre dette går du inn i "legg til fjern programmer" for så å trykke på "legg til fjern Windows komponenter" her finner du Windows messenger. Etter dette så kan hende det går bedre, det gjorde det med meg.

Lenke til kommentar
I windows XP er det allerede en messenger, hadde det samme problemet selv. Det jeg gjorde var å avinnstalere Windows messenger, etter dette så hadde jeg ikke noe sånt problem lenger. Dette grunnet at Winows messenger krangler med MSN messenger.

 

For å gjøre dette går du inn i "legg til fjern programmer" for så å trykke på "legg til fjern Windows komponenter" her finner du Windows messenger. Etter dette så kan hende det går bedre, det gjorde det med meg.

5598845[/snapback]

Takker for svar. Har prøvd det nå, men logger fortsatt av og på :thumbdown:

 

Flere tips?

Lenke til kommentar
Msn klikker og henger seg fast. Vurderer å formatere snart..

5604015[/snapback]

Det gjør jeg og! Men kjedelig hvis det ikke blir bedre etterpå da... Hehe...

5604190[/snapback]

 

sant nok, men regner egentlig med at det vil bli bedre etter jeg formaterer.. er bare så überkjedelig å installere alt på nytt etter formateringen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...