Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge PvP server!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Topic sier det meste. Prøvde meg med en Undead priest på Balnazzar. Det gikk

greit noen level opp ca 16. Da fikk jeg NOK av alle, unnskyld uttrykket, DRITTUNGENE

som svirret rundt og bare pratet pisspreik i chatten. Noen litt mer voksne her 18+++

som kan anbefale en ok server for meg å prøve igjen på? Ungene finner man over alt, men på Balnazzar var dem bare overrepresentert! :no:

Gjerne en av dem nye serverene som er kommet opp som ikke er overbefolket!

Håper på positivt svar...

Hilsen Kenneth :)

Endret av Glasgrekar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanskelig å finne en server helt uten såkalte "drittunger". WoW er blitt e såpass populært spill at det trekker til seg allslags folk og derfor også drittungene. Blir man lei alt fjaset deres i General chatten er det bare å skrive /leave General. Havner du ikke gruppe med dem er det bare å skrive /leave der og. Skal du spille WoW må du nesten belage deg på å møte noen slike av og til, men funksjoner som leave og ignore er fine å bruke mot dem.

Skrevet

RP PvP server er svaret!

De ter fremdeles endel drittunger, men veldig mange færre enn på en vanlig server!

På The Venture Co (Horde) trives jeg kjempegodt! Du bør forresten velge alliance om du vil ha kortest mulig tid i BG- kø på den serveren...

Skrevet
Er Xavius et bra valg kanskje? Ser HW Hordeguild er etablert der..  :hmm:

5598849[/snapback]

Jeg spiller som UD mage på Xavius, og trives veldig godt der, BG er oppe nesten hele tiden. Har faktisk vært så heldig at jeg ikke har møtt på noen såkalte "dritunger" selv enda, men de finnes garantert der også. Ikke sikker på hvordan fordelingen mellom Alliance-Horde er der.

Skrevet
the maelstrom

liker meg ivertfall der, på horde siden seff

5598772[/snapback]

Nick? Jeg er Alliance >_>

Og ja, start på maelstrom, men vil du vinne av osv, velg horde :p

Skrevet
Kan jo prøve deg på RP PvP da. :)

5598962[/snapback]

ja RP kids er jo noe og trakte etter :hmm:

5603257[/snapback]

30 år gamle RP'ere kontra 14- åringer ?

Meget enkelt valg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...