Gå til innhold

MC 1t 10min

Anbefalte innlegg

Skrevet
Filmen er hvertfall kjempetøff. Uten noe ekstra fikfakseri, greier Deetee (som har gjort alt?) å filme og editere rekorden på en underholdende måte. Vi får se hele "runnet", men han speeder opp på trashmobs og skrur opp musikken. Bra arbeid. Det er veldig gøy å høre på Teamspeaken deres, mens de tar ned bosser. Spesielt nordlendingen er kul, jeg regner med at det er raidledern deres. Credits til slutt er gjennomført. Med tanke på alle drittfilmene som får 10 på warcraftmovies.com, burde denne hatt 20. I snitt.

5607927[/snapback]

/kneel

/bow

Hyggelig du likte filmen hvertfall - er vanskelig å prøve opprettholde en underholdningsverdi på en slik film :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er filmen ubalansert eller betyr IMBA noko anna òg?

Imba = Nice :cool:

5607800[/snapback]

Godt nokon fant ut å bruke IMBA som nice og då, for å unngå forvirring :)

5607811[/snapback]

Helt feil.

Imba er kort for imbalanced. På Norsk vel er dette ubalansert. Akkurat som at noen hevder at Shaman er imba fordi de synes Shaman er for gode. Det kan også brukes på noe som er for dårlig.

Endret av Zythius
Skrevet

Nydelig film! :dribble:

Den interfacen han brukte var til å få boner av, men jeg fant den ikke på nettet :( '

Kan noen være så snill å gi meg en direkte link til hvor jeg kan laste den ned?

Skrevet

Dæven deetee, dere er sjuke :p (på en bra måte). Helt rått å se at det kan gå så fort, guilden min bruker 3-4 timer i mc ^^ Og så er det dritkult å høre på cepheus sitte å klage og oppmuntre. Lag mer filmer :D

Skrevet

Respect :D

Meget kul film. Bra musikk valg og pace på filmen fra start til slutt.

Men hvordan boks bør man ha for å kunne dra rundt 1 time med Fraps men den kvaliteten?

Golemag taktikken deres var kul :thumbup:

Skrevet (endret)

Aner ikke hva som trengs, men maskina mi er snart 2 år gammel ( i juli 2006 ), men sitter en FX-53 i den og 6800 Ultra skjermkort - Så med det går det hvertfall bra. Men mye kommer vel også ann på om harddisken klarer prosessere informasjonen. Jeg har wow på en WD Raptor disk og dumper til en S-ATA II disk, så merker ingen vesentlig lagg.

Edit : Og takk, den var ikke bare kul - den var veldig skummel ^^

Endret av DeeTee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...