Gå til innhold

MC 1t 10min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor interresant dette er for folk - men som direkte svar til The Alterac Deviants som tok MC på 1t22min - bestemte vi oss kjapt for å ta tilbake rekorden. Som falt på 1t10min31sec.

Vi hadde ENDEL ufokusert spilling og var litt uheldige med disconnects - som feks presten som nuka folka i starten av geddon fighten - og magen som disconnecta med bomba og blåste 10 members i filler. Ellers veldig morro run.

For de som er interresert finnes det en ny video på :

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=15460

Torrenten er hot nå, så burde være mulig å få bra speed derfra. Håper det vil komme noen mirrors snart.

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne skal knekkes!!

1t35min eller noe slikt i dag for oss!

5595349[/snapback]

ehhe, bring it on! Morro om fler tar speedruns :)

Vi nooba endel - men tror godt det skal være mulig å ta hele MC på 50-55 minutter.

Skrevet
Denne skal knekkes!!

1t35min eller noe slikt i dag for oss!

5595349[/snapback]

ehhe, bring it on! Morro om fler tar speedruns :)

Vi nooba endel - men tror godt det skal være mulig å ta hele MC på 50-55 minutter.

5595497[/snapback]

Sist dere satt rekord sa du at dere gjorde små feil som kanskje kostet 10-15 minutter. Nå har dere forbedret tiden med 25 minutter og det er fremdeles 15-20 minutter å hente? :)

Skrevet

Ja, stemmer det - men må tenke på at vi har endel bedre gear nå enn sist MC run også. Så regner med når rekorden blir brutt at vi kan dra den under timen.

Skrevet (endret)

Når dere når 50 minutter vil det nok ikke være så mye hente lenger, eller? :p

btw, er det verdensrekord? :>

Endret av wonnim
Skrevet

Siste bekreftet rekord var på 1t 22min. Så det er ny verdensrekord. Tror ikke det er noen som har gjort den under 1t 10min uten å fortelle hele verden om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...