Belisarius Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Er på jakt etter ny PC og kom over et skjermkort som heter "XFX Geforce 6600LE 256MB" og lurer på om det er noe bra. Flere jeg kjenner har anbefalt det men jeg lurer på om det er bra til gaming eller om jeg blir nødt til å bytte det i det lange løp? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 I det lange løp må nok ALLE bytte.. Hvilken prisklasse ligger kortet du skal ha i ? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 I det lange løp må nok ALLE bytte.. Hvilken prisklasse ligger kortet du skal ha i ? 5595081[/snapback] ... Og hva skal du spille? Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Her kan du se prisen på komplett Kommer nok til å bruke det mest til WoW og andre spill satser også på å skaffe meg Olivion og Heroes VI når de kommer så jeg lurer på om det kan fikse de spillene på et sånn ok nivå. Trenger ikke nødigvis ha alt på topp men vil at det skal kunne gå glatt uten noen form for hakking (gjelder helst med WoW). Eventuelt kan jeg være villig å spytte i noen par hundre kroner til dersom det er verdt det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Om du går opp et lite hakk til et 6600GT vil du få et bedre kort! Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Tingen er den at jeg hadde tenkt meg å kjøpe Gamer a10 fra komplett. Men det kortet du viser det står ikke der. Dersom det ikke er det samme som på listen over skjermkort. Men det som står oppført er det bra nok til å kjøre noen av de nyere spillene uten store problemer? Endret 12. februar 2006 av Belisarius Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 6600LE ligger i bunnskjiktet når det gjelder grafikkort, så ikke regn med å kunne kjøre de nyeste spillene med høy oppløsning og detaljnivåer. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Ok kan du anbefale noen av de andre kortene. Helst ikke så altfor dyre kort. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 6600GT står på toppen av skjermkortlista Du vil nok klare å spille Oblivion og HOMM V med det, men siden det er en ny maskin vil jeg nok anbefale deg å spytte i litt mer. Med de øvrige komponentene du har valgt er skjermkortet er et 6600LE en flaskehals. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Men det jeg lurer på er om det er noen forskjell på dette som espenyh viser. Eller dette som følger med maskin pakken som jeg skal kjøpe? Ser bare at det ikke står akkurat det samme på tittelen til skjermkortet. Enn annen ting jeg lurer på er angående antall MB på kortene. Det som følger med som standard er på 256MB mens det som dere anbefaler er 128MB. Hva vil det si i forskjellen på MB? Føler meg bare litt i vilrede når det gjelder grafikkkort, men vil ha mest mulig for pengene. ...men siden det er en ny maskin vil jeg nok anbefale deg å spytte i litt mer. vet ikke om jeg har tenkt å spytte i så mye mer utenom og ta 2048MB RAM isteden for 1024MB. Er det noe annet jeg bør ta? Helst ikke for høy pris. Endret 13. februar 2006 av Belisarius Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis du satser på å kunne spille Oblivion ville jeg ikke gått for noe mindre enn et 6800GS-kort. Spillet kommer til å kreve mye av systemet, og jeg tror du ville blitt skuffet med et 6600GT-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå