Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Heisann, Jeg har virkelig problemer med Midtown Madness her jeg sitter. Problemet er at det ikke vil starte, men det står under prosesser at det kjører. Er jeg heldig så plutselig hopper det opp etter en stund, men det virker som det er noe som holder igjen. Også en gang jeg klarte og komme inn, var grafikken helt fucka. Jeg måtte stille ned på grafikken for at det skulle bli noenlunde, og jeg har virkelig ikke så dårlig skjermkort. Noen som kan hjelpe meg vær så snill? Mvh
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Har du oppdatert spillet? 5591002[/snapback] Hva tenker du på? Link til evt. patch? Hos en kompis av meg funker det fint da.
Mala Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Noen link har eg ikkje,men et raskt søk på google gir vel resultater? Du oppgir heller ingen spesifikasjoner til den hw.
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Fant en patch som skulle hjelpe GeForcekort og XP, og det funka! Takk
Mala Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Fant en patch som skulle hjelpe GeForcekort og XP, og det funka! Takk 5591021[/snapback] Den som søker,den finner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå