Snorre Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Jeg har lekt meg litt med 3D Studio Max og fiksa litt på en soldat. Det jeg har gjort er å gjøre soldaten en anelse større, og flygende Jeg vet ikke om det hele kommer til å virke da det spørs hvordan teksturene kommer til å virke på denne fyren som nå er rotert, forandret høye på og forstørret. Derfor spør jeg om noen av dere vil teste det ut. (Har selv ikke RTW:BI. Fikk fyren av TSP over messenger). Dere må huske på å ta en backup av soldaten det her er snakk om slik at dere ikke må innstalere hele spillet på nytt. Husk jeg er helt ny på dette her så om alt går gale s er det sannsynligis derfor Nok pjatt. her er soldaten. Det er snakk om en offiser av typen desert captain lod. Vet ikke hva det betyr, men dere finner ham sikkert. Bare å lage et slag med mange typer folk i og se etter en stor flygende mann ^^ Nok pjatt, soldaten finner dere her. Om modellen mot alle forventninger skulle virke eller ikke virke så ta et screen. Må se hvordan det ser ut ^^ Snorre Endret 13. februar 2006 av Orresnei
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 I linken linkes vi til www.orrsnei.com, det skal være www.orresnei.com bare så dere er klare over det!
Snorre Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 I linken linkes vi til www.orrsnei.com, det skal være www.orresnei.com bare så dere er klare over det! 5597451[/snapback] Da var det fiksfakserert. Takk for din notis
Chasseur Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 For å teste ut om denne virker må en vel faktisk gjøre mer enn å bare lime den i riktig sted, man må vel ogdså bruke vercingetorix cas import/export tool. Skyt meg om jeg tar feil though =)
Viking__ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Såvidt eg veit, finnes ikkje den fila. Sikker på at du har rett navn? Redigert: Søkte feil navn. Endret 16. februar 2006 av Viking__
Viking__ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ok, her er resultatet. Hadde gjort seg ypperlig i ein Bartix modifikasjon, dersom du har høyrt om Bartix.
Snorre Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Ok, her er resultatet. Hadde gjort seg ypperlig i ein Bartix modifikasjon, dersom du har høyrt om Bartix. 5616463[/snapback] Haha. Det der så jo riktig så merkelig ut :!: Tror nok man må fikse på teksutrene i tillegg til mannen jeg. Jaja. Får nå se om jeg finner litt teksutrer også da.
TSP Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Har du vurdert å lage flere nye artige figurer Orresnei? Donald neste? Men fant du ut av det med teksturer Snorre? Eller ga du det hele litt opp?
Snorre Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Har du vurdert å lage flere nye artige figurer Orresnei? Donald neste? Men fant du ut av det med teksturer Snorre? Eller ga du det hele litt opp? 5773142[/snapback] Nei, det med teskutrer var ikke akkurat min greie. Tror jeg skal prøve med vanlige RTW-modeller da jeg har teksturene til disse. Må bare finne ut hvor teksturene er i forhold til modellene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå