Gå til innhold

sletttet character (uhell)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte selvfølgelig og slette roguen min, og lurer vel på om hvordan jeg skal få han tilbake? kontakte gm ingame? sende en mail til blizzard? ja?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lag en lvl 1 alt, forklar i en ticket til GM. Vent noen timer, og så får du charen din tilbake :)

Skriv selvsagt navn, rase\klasse, level.

Endret av emes
Skrevet (endret)

ikke no problem å få igjen char, men gear er det verre med. Noen GMs er litt vrange der.

Endret av wonnim
Skrevet (endret)

Wonnim, man kan regne med at han ikke solgte noe som helst/disenchantet noe som helst før den ble slettet. du får charactern tilbake som om ingenting hendte.

Endret av nord
Skrevet
Wonnim, man kan regne med at han ikke solgte noe som helst/disenchantet noe som helst før den ble slettet. du får charactern tilbake som om ingenting hendte.

5585540[/snapback]

Ok. My bad :)

Skrevet
Klarte selvfølgelig og slette roguen min, og lurer vel på om hvordan jeg skal få han tilbake? kontakte gm ingame? sende en mail til blizzard? ja?

5585126[/snapback]

Jeg drømte i natt at jeg slettet min char. Så våknet jeg og ble dødsglad.

Mere uheldig med deg, som gjorde det i virkerligheten.

Skrevet

folk som klarer å slette feil char i wow er flinke, burde få igjen den de slettet med en egen "i deleted my char" tabard. Jeez.

Lykke til :p

Skrevet (endret)

Du får en restore av character, og en reimbursement(?) av et item på hver account. Det med reimbursement var litt surt for en kompis av meg - han brukte den i lvl 30 på en grønn. For noen uker siden klarte han å ødelegge et krol blade i stedet for å equippe det =(.

Jeg har gjort det samme som trådstarter, men det ordnet seg, bare laget ticket, spilte på en annen char, så var den tilbake etter noen timer.

Endret av eirik1989
Skrevet

Der Synes jeg GW har et bedre opplegg.. der du MÅ skrive navne på charaen du skal slette.. så du ikke skal klare og ta feil.. håper blizzard lager et slikt system i stedenfor en gang :)

minsker jo tabbene ved sletting da..

Skrevet
For noen uker siden klarte han å ødelegge et krol blade i stedet for å equippe det =(.

5591112[/snapback]

Hvordan er det mulig å klare noe sånt?

Skal mye til.

Men; Er man ikke oppmerksom så får man bare tåle det.

Skrevet

skal jo ikke SÅ mye til. når man equipper det spør det jo om bekreftelse på om du vil soulbinde det, og den dialogen kan jo minne om slettebekreftelsen.

Skrevet
skal jo ikke SÅ mye til. når man equipper det spør det jo om bekreftelse på om du vil soulbinde det, og den dialogen kan jo minne om slettebekreftelsen.

5593183[/snapback]

Ja, akkurat.

Skrevet
For noen uker siden klarte han å ødelegge et krol blade i stedet for å equippe det =(.

5591112[/snapback]

Hvordan er det mulig å klare noe sånt?

Skal mye til.

Men; Er man ikke oppmerksom så får man bare tåle det.

5593100[/snapback]

Det er noen folk som synes det er gøy å f.eks. å nesssssten kaste et epic våpen eller noe som er veldig viktig. De trykker på våpenet og drar det ut, så kommer det "are you sure you want to destroy this item?", og de holder musen akkurat på å trykke Yes, og de holder fingenen på pekeren. Det samme med characters. kanskje de skriver delete og akkurat ikke trykker på Yes.

Dette kan utvikle seg til farlige tvangstanker og det kan få store knsekvenser, siden i spill har man ikke sanser som sier "ikke hopp ut fra det stupet", sellom det kanskje er gøy å nesten gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...