Gå til innhold

Har lyst på Guild Wars, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at dette spillet er billig på CDON.COM. Men har noen spørsmål om spillet:

Hva er systemkravene til Guild Wars (min data: 512MB RAM, 2,17 GhZ, Nvidia FX 5200 128 MB videokort). Blir grafikken brukbar på denne pcen?

Også lurte jeg på om spillet blir lagret på harddisken. Fordi jeg må ofte gjennopprette dataen når det skjer noe trøbbel på den. Blir saven på spillet slettet da?

Takker for eventuelle svar :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Guildwars er et av de mest lettdrevne spillene du kan finne nå om dagen, så det bør gå helt greit på din maskin.

Guildwars kjører kun en klient lokalt på din maskin, dvs at alt ligger lagret på en sentral server. Du behøver derfor ikke bekymre deg for å miste noe.

Du kan også logge deg på fra hvilken som helst klient på andre maskiner.

Her er system krav:

Minimum System Specs:

Windows XP/2000/ME/98

Intel Pentium III 800 Mhz or equivalent

256 MB RAM

CD-ROM Drive

2 GB Available HDD Space

ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM

16-bit Sound Card

Internet connection

Keyboard and mouse

Endret av vidarkri
Skrevet

Hva er systemkravene til Guild Wars (min data: 512MB RAM, 2,17 GhZ, Nvidia FX 5200 128 MB videokort). Blir grafikken brukbar på denne pcen?

Også lurte jeg på om spillet blir lagret på harddisken. Fordi jeg må ofte gjennopprette dataen når det skjer noe trøbbel på den. Blir saven på spillet slettet da?

Takker for eventuelle svar  :thumbup:

5581713[/snapback]

Hvis du ønsker å teste GW uten å kjøpe det, så kan du jo smøre deg med littegranne tolmodighet og få noen til å sende deg en Preview Event invitasjon.

Mer info her: http://guildwars.com/events/faq-factionspreviewevent.php

Skrevet (endret)

Takker for eventuelle svar  :thumbup:

5581713[/snapback]

Hvis du ønsker å teste GW uten å kjøpe det, så kan du jo smøre deg med littegranne tolmodighet og få noen til å sende deg en Preview Event invitasjon.

Mer info her: http://guildwars.com/events/faq-factionspreviewevent.php

5582562[/snapback]

Vær oppmerksom på at det er det neste spillet i serien, og at det vil kreve litt mer enn det forrige. :)

Endret av GuardiaN--
Skrevet
Neida, går fort å lære seg det

5589347[/snapback]

Yup, helt enig. Desverre er det mange spill som gjør seg så forbanna teknisk avansert at du trenger doktorgrad i MMORPG for å skjønne bære av det, og noen av systemene har ikke snev av logikk heller.

Der er 1 av Guildwars mange sterke sider. Det er meget lettfattet i henhold til skills. Det er meget lett å skjønne og komme seg inn i spillet og det er ikke minst morsomt.

www.plaync.com har kjøp av serial til Guildwars, direkte fra deres side. Da laster du ned clienten, bruker serialen og vips det er åpent for spilling.

Jeg vil anbefale Guild wars siden det er et spill som ikke krever at du jobber stumpen av deg for å klare første quest. Er nå level 9 Necromanser/Elemetalist, og jeg begynte for 1 uke siden. Og da har det tatt litt ekstra tid pga arbeid og dårlig tid for spilling.

Nei ikke nøl, kjøp Guild wars nå. Det er en meget klok investering.

Skrevet

Det Bear sier der er kloke ord. Guild Wars kan spilles visst man ikke spiller så ofte og ikke har tid til å spille ofte. Altså, man trenger ikek å spille i evigheter for å gjøre det grunnlegende, men visst man vil gjøre det lille ekstra som er vanskligere må man gjerne offre litt tid. F.eks UW/FoW, vinne HoH eller å gjøre det bra i GvG. Knall spill og anbefales på det sterkeste fra meg.

Skrevet (endret)

Wow! På spiderman koster Collectors 699-, det er mer enn jeg ga for Collectors dagen GW ble gitt ut. Ellers bra pris p åCDON med collectors for 299.

Endret av Morfiril
Skrevet

Kjøpte collectors ed fra cdon for tilsammens 328 med frakt og alt sammen. Ikke dårlig det med tanke på innholdet i pakken, for de som ikke vet det, er:

Selve spillet

Lyd CD med soundtracks fra spillet

Hodetelefoner med mic

Stor bok med concept bilder

2 små hefter med litt informasjon og historie

Jeg synes det er verd pengene.

Skrevet
Kjøpte key på plaync, jeg. Kjipt å ikke få noe å holde i, men funka fett, siden jeg måtte ha GW der og da. Kosta ikke mye heller.

Daniel :)

5598472[/snapback]

Men da må du lide med den uendelig dårlige plaync.com-userinfo-siden. *grøss*

Skrevet
Kjøpte key på plaync, jeg. Kjipt å ikke få noe å holde i, men funka fett, siden jeg måtte ha GW der og da. Kosta ikke mye heller.

5598472[/snapback]

Men da må du lide med den uendelig dårlige plaync.com-userinfo-siden. *grøss*

5603990[/snapback]

Hm? Hva da? Er ikke akkurat logga inn der hver dag. Har skrevet ned keyen, så?

Skrevet
Hm? Hva da? Er ikke akkurat logga inn der hver dag. Har skrevet ned keyen, så?

La oss bare si at den ikke er spesielt gjennomført. Hvis du noen gang skulle ønske å endre epost, passord eller, gud forby, eier av kontoen din => evig mye makkverk.

Ikke at jeg har kjøpt serial på PlayNC, jeg fikk en konto som er kjøpt der.

Anywho, du får ikke endret navnet til eieren, adressen - men ikke navnet. Du MÅ ha fødselsdatoen til eieren for å gjøre noe som helst, og du kan banne på at du må trykke "Accept" i ca 100 email fra PlayNC før du har fått endra på noe i det heletatt.. ;)

Muligens en smule overdrevet antall mail, men det var imo stressa opplegg i forhold til den "vanlige" useradmin'en man har i spill-interfacet.

Men det er jo min oppfatning. Andre kan jo selvsagt synes at PlayNC sin useradmin er gull.

Skrevet

Næ, har ikke noe planer om å bruke det videre, med mindre jeg har akutt behov for en key, og det ikke er å oppdrive andre steder på nettet. Skulle liksom spille GW med noen kompiser, så ble den mindre etiske kontoen min plutselig stengt, så da åpna jeg den med en ny og frisk key fra plaync. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...