DJ_Dark Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 På serveren min har to av kompisene mines paycard gått ut for flere dager siden. Den første dagen etter det gikk ut kom dem ikke inn, men dagen etter kunne dem igjen logge seg inn uten å ha lagt inn et nytt gamecard? Er dette bare en feil fra Blizzard? I så fall en fin en
Wice Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 altså.. jeg betaler med V.i.S.A og... ehm, begynner og bli ganske mange måneder siden sist jeg betalte
genetex Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 fordi det trekkest automatisk Jeg også trodde jeg hadde gjort noe kjempelurt når det hadde gått 4 mnd og jeg ikke hadde trengt å låne mammas bankkort enda :!:
Dʋgɢtung Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 altså.. jeg betaler med V.i.S.A og... ehm, begynner og bli ganske mange måneder siden sist jeg betalte 5580596[/snapback] lol, de trekker automatisk etter at du har lagt inn informasjonen ^^
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Jeg snakket om det 60 dagers pay-cardet, ikke visabetalingen
Musty Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 de har jo hatt en del problemer i det siste. Jeg har fått fire ekstra dager med spilletid siden det har vært så mye nedetid. Jeg skulle egentlig betalt 10. februar, men skal ikke betale før 14.....
wizardos Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 jeg skulle betalt 7 februar, men har til 25 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå