Gå til innhold

Kritikk på blog


Anbefalte innlegg

Heisann... Lenge siden jeg har vært her nå. Sist var vel når Lokaltog hadde sin glanstid (vet ikke om han henger her enda?). Har hatt meg en lang pause fra webdesign og lignende, men fikk plutselig litt lyst til å prøve igjen!

 

Anyways.. Satt å leket meg i PS og kom fra til dette:

utkast27ax.th.jpg

 

Kan virke litt rotete med teksten, men bare slengte på noe (skal på byen :cool: ) Jeg vet også at navnet ikke var det kuleste, men som sagt... Dette er bare et utkast.

 

Kom gjerne med kritikk angående fargevalg, form og plassering av tekst. Tar gjerne imot vennlige tips også :)

 

Slakt i vei! :blush:

 

Edit: Jeg vet ikke hva som skjedde med linken siden den ble sånn, men håper dere overlever ;)

Endret av PzN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne likte jeg ikke. Ikke at det var veldig stygg, men kanskje litt for enkel.

 

Dessuten virker den veldig blury.

 

punktvis:

 

- Den rektagulere hvite boksen på toppen, har den noen funksjon? Ikke for meg

- Limen virker hakkete

- Limeworld var hakkete.

- Det hele gir meg liten blogg følse. Det kan jo bare være noe med min oppfatning.

 

+ Liker litt det du har gjort med limen at den ligger "over" det andre og på en måte flyter utover.

+ Enkel og grei hoower. Men prøvd grønn som er litt mer lime farge? eller er det jeg som bommer?

 

Alt i alt så har du en start, men kanskje en klarere header og et noe mer tydelig bilde. Du kan og laste opp bilder her veit du :)

Lenke til kommentar
Dessuten virker den veldig blury.

 

- Den rektagulere hvite boksen på toppen, har den noen funksjon? Ikke for meg

- Limen virker hakkete

- Limeworld var hakkete.

- Det hele gir meg liten blogg følse. Det kan jo bare være noe med min oppfatning.

5582151[/snapback]

eh.. er ikke det pga. at kisen har komprimert bildet sånn at fila blir mindre?

Lenke til kommentar

Syns den var fin jeg. Liker måten du skiller forum-linken fra de andre linkene på.

men er tanken at du skal ha den gråfargen som bakgrunn (dekker hele siden), eller at det skal være hvit bakgrunn og det bildet der som en boks midt på?

Er forsåvidt litt enig i at den hvite, tomme boksen så litt meningsløs ut, selv om jeg skjønner hvorfor du har den der.

 

Dessuten virker den veldig blury.

Øøøøh, det der er jo et bilde, siden blir neppe blurry i html-format :p
Lenke til kommentar

Takker for svar og konstruktiv kritikk :)

 

La oss begynne: Bildet er blurry fordi det er en komprimert fil ja! Den vil ikke bli seende slik ut i HTML.

 

Når det gjelder fargevalget er jeg rimelig fornøyd med den grønnfargen jeg har valgt. Jeg vet den kanskje ikke er så veldig "lime", men kan ikke ha en for kraftig grønnfarge til en hvit side.

 

Tanken var at den grå-fargen som er brukt bakgrunn skal være på hele siden og at dette blir en midtstilt "boks" om du vil kalle det det, ja.

 

Mye negativt til den "hvite, tomme boksen" over ja.. Tanken var at bakgrunnen liksom skjærte gjennom siden og delte den... derfor ble da denne boksen stående alene. Noen som har forslag til hva effekter jeg kan legge på denne boksen? Skal den rett og slett fjernes?

 

Veldig hyggelig at dere likte frukten ihvertfall. Hoveren vil jeg også beholde. Jeg vet også at lime er litt oppbrukt, men dette er yndlingsfrukten min, så det vil jeg ikke forandre på.

 

Jeg er en enkel sjel, og vil derfor ha en ren og enkel blogg uten for mye "dilldall" :innocent:

 

 

Håper på flere svar og enda mer tips og kritikk! :)

 

Takk.

Endret av PzN
Lenke til kommentar

Dette syntes jeg var bra, enkel og fin side, det eneste er at slik det ser ut på bildet så blir den limefargen på fontene litt lys på hvit bakgrunn. Ellers så synes jeg du bør ha noe i den hvite boksen øverst, kanskje litt tekst om hva siden din inneholder, eller annen info av interesse.

 

Kule fonter synes jeg også - Stå på videre :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette syntes jeg var bra, enkel og fin side, det eneste er at slik det ser ut på bildet så blir den limefargen på fontene litt lys på hvit bakgrunn. Ellers så synes jeg du bør ha noe i den hvite boksen øverst, kanskje litt tekst om hva siden din inneholder, eller annen info av interesse.

 

Kule fonter synes jeg også - Stå på videre  :thumbup:

5583195[/snapback]

 

Takker så mye :) Jeg skal prøve å finne på noe lurt å gjøre med den boksen, men tar imot flere kommentarer med åpne armer :w00t:

 

Edit: Til det med fargen, så er den grønne fargen på fonten ikke så lys som det kan virke på det bildet der. Jeg burde egentlig laste opp på nytt og ikke komprimere filen, så ser dere alle detaljer og farger riktig

Endret av PzN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...