Twen Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hei. Jeg har kopiert noen bilder, men fikk ikke limt de inn der jeg ville. Dette fikk ikke jeg med meg og har klart å kopiere noe annet i mellomtiden. Er det noen som helst mulighet for å finne tilbake til det jeg kopierte først? Har bare kopiert 1 gang etter det. Dette er bilder jeg er veldig glad i, så blir overlykkelig hvis noen har en løsning! -twen
Twen Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Er det ingen som vet dette? Please hjelp!
kjeklulf Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hva er problemet egentlig? Hvis bildene kun er kopiert vil de fortsatt være igjen på den opprinnelige lagringsplassen. Hvis du klipper ut et element og deretter klipper ut et nytt element før du limer inn det første, vil det første elementet bli lagt tilbake til den opprinnelige plassen.
krizkriz Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvis du ikke finner de i det hele tatt er det jo bare å søke etter de? Men skjønner ikke helt hva som er problemet..
Twen Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Problemet er at jeg har slettet de fra den opprinnelige plassen. Så får ikke kopiert det en gang til. Men jeg har kopiert en gang til etter at jeg kopierte det jeg vil ha tilbake, og derfor når jeg limer inn så får jeg jo bare det siste jeg kopierte. Jeg vil gjerne ha det nest siste jeg kopierte. Er det noen mulighet for å få til det?
miXer Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) liker ikke å måtte si det, men tror nok du har bærsja litt på leggen Endret 9. februar 2006 av miXer
krizkriz Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det du bør tenke på neste gang er å IKKE slette filen FØR du har kopiert den inn på den plassen du vil ha det. Ser ut som du er nødt til å bruke filerecovery her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå