Gå til innhold

Hjelp til valg av forhandler. k750 + telenorabo


Humbug

Anbefalte innlegg

Skal ha ny mobil. Har mer eller mindre bestemt meg for en k750i, men jeg vill gjerne også bytte abo til telenor fri20 (skal ha telenor siden regning blir betalt for meg) Lurte på hvor jeg billigst og enklest mulig kan kjøpe den med abo i Oslo

 

Er et par ting

1 Det må være en fysisk butikk. Orker ikke sende "sinte eposter" til internettbutikker hvis noe går galt.

 

2 Telehuset har ikke flere igjen av den mobilen og får ikke nye på en stund så det går ikke

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Expert, Nordialog.

 

Elkjøp handler jeg ikke mobiler av. Når de er så få folk til å behandle kunder at man må stå i kø 1 1/2 for å kjøpe mobil får de ha det så godt. Jeg venta i 20 minutter og rykket 2 skritt frem i en kø på 10 personer når jeg kom dit. Jeg kasta ventelappen og gikk til Expert. Betalte 500 kr mer og fikk telefonen med en gang..... Tid koster..

 

Telekiosken syns jeg virker som et for useriøst konsept.

Lenke til kommentar
Expert, Nordialog.

 

Elkjøp handler jeg ikke mobiler av. Når de er så få folk til å behandle kunder at man må stå i kø 1 1/2 for å kjøpe mobil får de ha det så godt. Jeg venta i 20 minutter og rykket 2 skritt frem i en kø på 10 personer når jeg kom dit. Jeg kasta ventelappen og gikk til Expert. Betalte 500 kr mer og fikk telefonen med en gang..... Tid koster..

 

Telekiosken syns jeg virker som et for useriøst konsept.

5573139[/snapback]

Meg bekjent er det 3 eller 4 ganger det siste halvåret at maks ventetid har vært over 30 minutter der jeg jobber :) (ja vi har statistikk) - og vi er en meget travel butikk. Men ofte får vi rapporter på "nå har jeg stått her i 3-kvarter og ventet" o.l. for det - tiden går saktere/fortere når man står i kø :).

 

Og for øyeblikket er det lavsesong i norge - så de fleste elektronikkjeder har lite kø uansett.

Lenke til kommentar

Hvis du kommer midt i rushet kan det være litt kø, men ellers på dagen er det som regel lite kø. Som Alastor sa er det lavsesong i bransjen, og ventetid er ikke akkurat det største problemet hos oss om dagen i hvert fall. Mulig det er det der du bor, eller har du bare vært uheldig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva mener du med at Telekiosken er et useriøst konsept?

 

Service, service, service.

 

I telekiosk butikke får du hvertfall hjelp hvis det er noe du lurer på.

5649507[/snapback]

 

Jeg synes salgskonseptet med å kjøpe mobil ala narvesen virker useriøst. Men det er min erfaring med de ulike telekioskbutikkene jeg har vært borti, Nå har de bygget om her og fått et mer butikkpreg. i tillegg til nye eiere. så neste gang får de en sjangse. Telekiosken har gått for et mer butikkpreg i de plassene jeg har sett de. og det setter jeg pris på. men mye av dette er jo pga av rebrandingen til Telenor (Telenor eide kjedene som Mobildata, Nordialog etc ) at alle butikker på senter skal være telekiosken.

 

Jeg har aldri sagt at man får dårlig service. jeg har bare sagt at konseptet virket useriøst.

Lenke til kommentar

Mulig at det ikke har vært fullt så bra før. Og jeg skal ikke snakke om alle telekioskene under ett, men de jeg har vært borte i har jeg vært svært fornøyde med.

 

Sammenslåingen mellom Mobildata, Nordialog og Telekiosken kan ha hjulpet en del. Nå er det kortere bestillingstid, fler produkter tilgjengelig og mer kursing om produktene.

 

Forresten så eies Nordialog, Mobildata og Telekiosken nå av Kjedehuset som er 51% privat eid, mens telenor eier 49%, eller så var det omvendt hehe.

 

Ta deg en tur rundt i Oslo og sjekk der, hvertfall de jeg er fornøyd med :)

 

 

Jeg synes salgskonseptet med å kjøpe mobil ala narvesen virker useriøst. Men det er min erfaring med de ulike telekioskbutikkene jeg har vært borti, Nå har de bygget om her og fått et mer butikkpreg. i tillegg til nye eiere. så neste gang får de en sjangse. Telekiosken har gått for et mer butikkpreg i de plassene jeg har sett de. og det setter jeg pris på. men mye av dette er jo pga av rebrandingen til Telenor (Telenor eide kjedene som Mobildata, Nordialog etc ) at alle butikker på senter skal være telekiosken.

 

Jeg har aldri sagt at man får dårlig service. jeg har bare sagt at konseptet virket useriøst.

5650990[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...