oddflo Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Som mange vet kan brukere (lisenshavere) av TomTom laste ned et gratisprogram som, via gpsen, bl.a. gir info om når man nærmer seg fotobokser. Veldig nyttig, og heller ikke ulovlig. Tror faktisk dette er med på å bedre trafikksikkerheten. Fotoboksenes posisjoner legges inn av brukere rundt om i hele Europa. Er det noen som vet om noe tilsvarende finnes for Microsoft Autoroute. Dersom ikke, ja da er det vel bare å få satt i gang. Det er allerede muligheter for å importere fra forskjellige databaser i AutoRoute, så det burde ikke være så vanskelig å lage en database over fotobokser tilsvarende den for TomTom, og som kan lastes inn i AutoRoute? Her burde det være mulig å finne et marked for den kreative..... Noen der ute som har kommentarer eller forslag??
Autofil Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det lurte jeg også på, for nå har jeg nettopp bestilt Autoroute-pakka fra Komplett.
Lukilock Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hei! Jeg kan anbefale dette forumet som kankje hvet litt om Kart/GPS. GPS Forum Sempron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå