Gå til innhold

På leting etter ny WoW server (PvP)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg og en kamerat har tenkt til å starte å spille wow...begge har spilt en del fra før, venter bare på at han skal få ny account..

Men når vi skal finne en ny server vil vi ha en med:

PvP

Godt Miljø

Ca. like Mange alliance og hordes

Bra PvP "Miljø"

Norske spillere

og selvfølgelig en server det er mulig å starte på med med en ny account..

Har noen tips??

Endret av Iversen99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som alltid; Balnazzar.

Der er det haugevis av norske spillere, men også veeeeldig mange andre nasjonaliteter. Er forholdsvis mye nederlendere/belgiere, men de er veldig hyggelige.

PvP-delen er også ganske bra. Horde klager på at vi er for mye i BG, slik at det ikke blir noe særlig outdoor PvP - men der tar de feil. Du finner så å si alltid ganksquads i STV (både alliance og horde), samt mye gankende horde i resten av verden også.

Miljøet er veldig bra faktisk. Det er ikke slik som på Burning Blade, hvor du har såkalte "eliteguilds". Det nærmeste du kommer eliteguild på Balnazzar må vel være Phoenix Flame, som er en guild med endel gode spillere. De er likevel ganske hjelpsomme har jeg erfart.

Akkurat hvor mange horde det er kontra alliance vet jeg ikke, men jeg har inntrykk av at det er en bitteliten overvekt av alliance. Det er stort sett alltid oppe battlegrounds, så det er ikke noe å uroe seg for.

Skrevet
Som alltid; Balnazzar.

Der er det haugevis av norske spillere, men også veeeeldig mange andre nasjonaliteter. Er forholdsvis mye nederlendere/belgiere, men de er veldig hyggelige.

PvP-delen er også ganske bra. Horde klager på at vi er for mye i BG, slik at det ikke blir noe særlig outdoor PvP - men der tar de feil. Du finner så å si alltid ganksquads i STV (både alliance og horde), samt mye gankende horde i resten av verden også.

Miljøet er veldig bra faktisk. Det er ikke slik som på Burning Blade, hvor du har såkalte "eliteguilds". Det nærmeste du kommer eliteguild på Balnazzar må vel være Phoenix Flame, som er en guild med endel gode spillere. De er likevel ganske hjelpsomme har jeg erfart.

Akkurat hvor mange horde det er kontra alliance vet jeg ikke, men jeg har inntrykk av at det er en bitteliten overvekt av alliance. Det er stort sett alltid oppe battlegrounds, så det er ikke noe å uroe seg for.

5568664[/snapback]

Konge bra forklaring...kommer til å starte der om ikke noen andre kommer opp med helt sinsyke grunner til å starte på noe annet...TAKK

Skrevet (endret)

Gjør som Complexion du, start en på Balnazzar.

Lager du deg en Horde, legg meg til da! "Gandead".

Så kan jeg sikkert hjelpe deg hvis du trenger litt hjelp ;)

++ Norske Folk

++ Hyggelige Folk

++ Mange folk

++ Mange hyggelige guilds som tar imot nærmest alle hyggelige mennesker:)

-- Litt for mange nederlandske, men de er jo kjempegreie!

("Questet" nettopp med en ally ved navn Wankster.

Han slo på mobben, jeg hjalp. Jeg slo på mobben, han hjalp:)

Endret av jhj
Skrevet

haomarush er jo et alternativ, kom vel i sommerferien eller no. 3-4 toppguild på alliance, men de er faktisk hyggelige og ikke overlegne bæsjer :) . PVP miljøet er veldig bra og på lvl 60 er det mange warsong/basin oppe, og et AV (som tapes av alliance som vanlig). Mange guild som også nærmer seg endgame (55+) osv, men nye lages hele tia. Og det er en uoffisiell konkuranse om å åpne AQ (belønning er helt BWL run + items de ikke trenger og hodet til neffy).

Ellers er outdoor pvp ganske bra og alltid noen gjenger i stv som skaffer hk osv.

En annen ting er at warsong 10-19, 20-29, AB 30-39 og 40-49 ikke er uvanlig, mange som er honored i AB på lvl 48 osv :)

Skrevet
Hei!

Jeg og en kamerat har tenkt til å starte å spille wow...begge har spilt en del fra før, venter bare på at han skal få ny account..

Men når vi skal finne en ny server vil vi ha en med:

PvP

Godt Miljø

Ca. like Mange alliance og hordes

Bra PvP "Miljø"

Norske spillere

og selvfølgelig en server det er mulig å starte på med med en ny account..

Har noen tips??

5568223[/snapback]

Stomscale..

Pvp det er er imba.. Ally har Warders som eier alt de har vel 6+ rank 14 folk..

Hvis du møtter noen toppguilder i pvp er det bare å gi opp da..

Masse norske spillere

Skrevet

Start på Xavius, spiller du aktivt kan jeg få deg inn i HW guildet Original, masse koselige folk, bare norske, trivelig miljø, WSG/AB er altid oppe, anbefales, serveren er bare 3 uker gammel, så lite high levels. Anbefaler deg denne.

Husk at vi er Horde da =)

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Stormscale har guildet Elite Forces of Norway.

Hvis du vil være med så pm Til enten "Hyper" eller "Kaysindre"

Skrevet
Balnazzar er veldig bra server.

Si ifra om du starter alliance der :)

Kjenner også en i Phoenix Flame.

5576739[/snapback]

Hord guild?

kan ikke være ally, aldri sett dere hvertfall

Skrevet

5576739[/snapback]

Hord guild?

5577511[/snapback]

Da kan ikke du ha spilt veldig mye, eller vært mye i Ironforge. Phoenix Flame er et av de beste guildene på serveren, sammen med Edge of Eternity.

Forøvrig kan det nevnet at alliance kicker ass på horde pve-messig sett, men det er vel slik det ofte er.

Skrevet

5576739[/snapback]

Hord guild?

5577511[/snapback]

Da kan ikke du ha spilt veldig mye, eller vært mye i Ironforge. Phoenix Flame er et av de beste guildene på serveren, sammen med Edge of Eternity.

Forøvrig kan det nevnet at alliance kicker ass på horde pve-messig sett, men det er vel slik det ofte er.

5579965[/snapback]

Jepp, med ubalanserte battlegrounds godt hjulpet av imbadins :(

Skrevet

5576739[/snapback]

Hord guild?

5577511[/snapback]

5579965[/snapback]

Jepp, med ubalanserte battlegrounds godt hjulpet av imbadins :(

5581294[/snapback]

Jeg mener nå at Battlegrounds går under kategorien PvP, jeg da. Og der er det vel omtrent 50-50 på AB, 66-34 i favør horde WSG, og en veldig stor overvekt av hordeseiere i AV - godt hjulpet av urettferdig banedesign, men nok om det.

Skrevet (endret)

Leste feil, trodde du skrev PvP :)

På vår server vinner stort sett alliance i AV. Faktum som at horde må spawne på en graveyard campet av elite-trolls for å kunne ta stoneheart, at alle horde-towers kan exploites og captures fra utsiden uten å drepe vaktene, og at det er mye enklere å ta tilbake stormpike enn frostwolf, gjør det litt vanskelig. Godt hjulpet av en ufattelig mengde noobs som spiller på horde :(

Endret av likferd
Skrevet
Leste feil, trodde du skrev PvP :)

På vår server vinner stort sett alliance i AV. Faktum som at horde må spawne på en graveyard campet av elite-trolls for å kunne ta stoneheart, at alle horde-towers kan exploites og captures fra utsiden uten å drepe vaktene, og at det er mye enklere å ta tilbake stormpike enn frostwolf, gjør det litt vanskelig. Godt hjulpet av en ufattelig mengde noobs som spiller på horde :(

5586380[/snapback]

På serveren jeg spiller på, deathwing, så driter hordene langt i snowfall og går rett på stoneheart bunker, og så opp til graveyarden mens alliance driver og knøler med snowfall og IB tower/garrison.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...