Gå til innhold

hvordan unlocke sf våpen i vanilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg kunne bare velge f2000 når jeg skulle unlocke nytt våpen, av sf våpnene da....

så kom jeg akkurat opp i rank å tenkte jeg skulle unlocke meidc våpenet som er i sf, jeg liker ikke medic unlocken i vanilla. men alt jeg fikk opp var unlocken til vanilla, må jeg velge å nlocke den, for så å velge på nytt?

kansje litt rotete forklart, men jeg må helst ha svar snares :)

unlcoka f2000 i forige rank

takk!

Endret av kt600
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg har unlocket medic, sf, assualt. Hvis jeg kjøper meg special forces nå og går inn og spiller vanilla. Har jeg da G3GC, eller må jeg unlocke på nytt igjen?

Skrevet
Ok, jeg har unlocket medic, sf, assualt. Hvis jeg kjøper meg special forces nå og går inn og spiller vanilla. Har jeg da G3GC, eller må jeg unlocke på nytt igjen?

5572721[/snapback]

du må komme opp i rank, å velge medic og assault da som unlock, for og få di nye våpenene.....

har skjønt det selv nå :roll:

Skrevet (endret)
WTF er vanilla?

Vanlige?

5570486[/snapback]

det er visst det. "det orginale" liksom..... på g33k-ling0

5570963[/snapback]

Det skal understrekes at "vanilla" er ett vanlig uttrykk på engelsk for å beskrive en ting som er vanlig, ikke tilsatt noe ekstra.

http://dictionary.reference.com/search?q=vanilla

Lacking adornments or special features; basic or ordinary: “We went through a period of vanilla cars” (Charles Jordan).
Endret av MrLee
Skrevet
WTF er vanilla?

Vanlige?

5570486[/snapback]

det er visst det. "det orginale" liksom..... på g33k-ling0

5570963[/snapback]

Det skal understrekes at "vanilla" er ett vanlig uttrykk på engelsk for å beskrive en ting som er vanlig, ikke tilsatt noe ekstra.

http://dictionary.reference.com/search?q=vanilla

Lacking adornments or special features; basic or ordinary: “We went through a period of vanilla cars” (Charles Jordan).

5581677[/snapback]

Hvilket igjen bekrefter min påstand om at det er helt vanilla g33k-talk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...