Slurt-is Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvordan lager man en bootable floppy disk? Har .ima filene som skal brennes. -Det eneste jeg fant paa google er hvordan man lager startup disk...
Hårek Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du har XP så kan du gjøre det i menyen for å formatere. Der haker du av for "Create MS-DOS startup disk".
Slurt-is Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hvis jeg har forstaat rett naa, saa skal jeg hykke av den ms dos startup disk og bare legge over de filene jeg vil ha, og voila, jeg har en bootable floppy disk? Edit> Nei, den lagte bare en startup disk for xp... Ingen som vet eller har gjort dette f;r? Endret 7. februar 2006 av Slurt-is
Jaffe Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Bootable floppy disk = startup disk Når du haker av "Create MS-DOS startup disk", lager du en oppstartsdiskett. Dersom du i midlertid vil lage en oppstartsdiskett ut i fra en image-fil, kan du bruker WinImage til å skrive .IMA-filer til disketten. WinImage finner du enkelt ved å søke på Google, og det er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå